Зірка «Похмілля у Вегасі» згадав своє лікарське минуле у гумористичній кампанії
14 Сер 2024, 13:51

Зірка «Похмілля у Вегасі» згадав своє лікарське минуле у гумористичній кампанії

Якщо хтось коли-небудь сумнівався, чи можливо жити кількома життями і мати кілька кар’єр, варто звернути увагу на актора, коміка і лікаря Кена Джонга.

До того, як стати актором, він ставив діагнози пацієнтам в офісі, що багатьом може здатися неймовірним. Саме це минуле життя робить його таким підходящим талантом для нової гумористичної кампанії бренду одягу Fabletics для бренду медичного одягу Fabletics Scrubs, у якій Джонг віддав данину поваги своєму колишньому життю лікаря.

Кампанія «Scrub Up» включає кілька роликів, створених власними силами, у яких Джонг розповідає, чому він любить Fabletics Scrubs, включаючи комфорт, якість і, як не дивно, гроші, які йому платять за те, що він про нього розповідає.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У кожному ролику особистість Джонга переплітається з його професійною думкою як лікаря, що підкреслює ідею про те, що він може мати і має кілька кар’єр.

«Співпраця з Кеном Джонгом для Fabletics Scrubs — це співпраця мрії, — сказала Карлі Гомес, віце-президент з бренд-маркетингу. — Його весела особистість у поєднанні з його автентичністю як колишнього лікаря створили ідеальний засіб для привернення уваги до нашого одягу».

Розкажіть друзям про новину