Häagen-Dazs та серіал «Емілі в Парижі» випустили лімітовану серію морозива
13 Сер 2024, 16:02

Häagen-Dazs та серіал «Емілі в Парижі» випустили лімітовану серію морозива

Американський бренд морозива Häagen-Dazs оголосив про партнерство з популярним серіалом Netflix «Емілі в Парижі» з метою познайомити шанувальників з французьким гламуром за допомогою нової маркетингової кампанії.

У рамках цієї співпраці кампанія «Be More Emily» представляє лімітовану колекцію морозива, доступну по всьому світу, а також захоплюючі попапи та челенджі в соціальних мережах.

Кампанія охоплює 41 ринок, включаючи кілька азійських країн, таких як Сінгапур, Індія, Гонконг і Тайвань.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До колекції увійшло морозиво зі смаком полуниці та солоної карамелі, а також включає виготовлені на замовлення торти та інші вироби, які можна придбати в деяких магазинах Häagen-Dazs по всьому світу.

Крім того, шанувальники можуть відсканувати QR-код на лімітованій упаковці, щоб отримати шанс виграти ексклюзивні призи, включаючи поїздку до Парижа.

Колаборація була розроблене агентством Forsman & Bodenfors New York.

Розкажіть друзям про новину