Американський бренд морозива Häagen-Dazs оголосив про партнерство з популярним серіалом Netflix «Емілі в Парижі» з метою познайомити шанувальників з французьким гламуром за допомогою нової маркетингової кампанії.
У рамках цієї співпраці кампанія «Be More Emily» представляє лімітовану колекцію морозива, доступну по всьому світу, а також захоплюючі попапи та челенджі в соціальних мережах.
Кампанія охоплює 41 ринок, включаючи кілька азійських країн, таких як Сінгапур, Індія, Гонконг і Тайвань.
До колекції увійшло морозиво зі смаком полуниці та солоної карамелі, а також включає виготовлені на замовлення торти та інші вироби, які можна придбати в деяких магазинах Häagen-Dazs по всьому світу.
Крім того, шанувальники можуть відсканувати QR-код на лімітованій упаковці, щоб отримати шанс виграти ексклюзивні призи, включаючи поїздку до Парижа.
Колаборація була розроблене агентством Forsman & Bodenfors New York.