Ченнінг Татум з’явився в образі сучасного Ероса у рекламній кампанії Versace
12 Сер 2024, 11:42

Ченнінг Татум з’явився в образі сучасного Ероса у рекламній кампанії Versace

Versace презентував рекламну кампанію парфумів Eros Energy за участі актора Ченнінга Татума.

Новина за темою
Ченнінг Татум став обличчям чоловічих ароматів Versace Eros

У ролику Татум демонструє потужну фізичну силу, граціозно і влучно орудуючи луком і стрілами. Ця візуальна репрезентація відповідає ідентичності колекції Eros, відомої своїми бадьорими ароматами та флаконами, прикрашеними фірмовими грецькими мотивами та головою Медузи Горгони.

Аромат Eros Energy черпає натхнення з середземноморського узбережжя, передаючи свіжість його пейзажів та розкіш італійської відпустки.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео