Ченнінг Татум з’явився в образі сучасного Ероса у рекламній кампанії Versace
12 Сер 2024, 11:42

Ченнінг Татум з’явився в образі сучасного Ероса у рекламній кампанії Versace

Versace презентував рекламну кампанію парфумів Eros Energy за участі актора Ченнінга Татума.

Новина за темою
Ченнінг Татум став обличчям чоловічих ароматів Versace Eros

У ролику Татум демонструє потужну фізичну силу, граціозно і влучно орудуючи луком і стрілами. Ця візуальна репрезентація відповідає ідентичності колекції Eros, відомої своїми бадьорими ароматами та флаконами, прикрашеними фірмовими грецькими мотивами та головою Медузи Горгони.

Аромат Eros Energy черпає натхнення з середземноморського узбережжя, передаючи свіжість його пейзажів та розкіш італійської відпустки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину