McDonald’s додав дріб’язок у кишені героїв фільмів жахів
13 Сер 2024, 17:58

McDonald’s додав дріб’язок у кишені героїв фільмів жахів

McDonald’s Indonesia та Leo Burnett переосмислили захоплюючі сцени з фільмів, щоб нагадати людям, що дріб’язок дратує, тож його варто позбутися за допомогою Menu Receh.

У кожній сцені фільму героям заважає дріб’язок. Монети розсипаються та дзвенять, відволікаючи увагу та викликаючи напругу.

Кампанія просуває меню «Menu Receh» («Дріб’язкове меню») McDonald’s в Індонезії, яке пропонує доступні закуски, напої, десерти, бургери та рисові боули за вигідною ціною від 5 000 рупій (0,30 доларів США).

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Нам, кіноманам, сподобалася ідея відтворити сцени з блокбастерів, щоб показати, що навіть крихітні суми грошей можуть подарувати приємні враження аудиторії покоління Z, яка не має багато грошей, але, за іронією долі, не цінує свій дріб’язок», — пояснив Раві Шанкер, креативний директор Leo Burnett в Індонезії.

Готівка все ще широко використовується в Індонезії, хоча диджитал транзакції зростають. Агенція Leo Burnett Indonesia виявила, що багато індонезійців рідко витрачають свої дрібні гроші, вважаючи їх малоцінними або такими, що заважають носити з собою. Щоб перетворити неприємність на цінну валюту, компанія звернулася за натхненням до популярної культури, використовуючи дрібні гроші як символ прихильності McDonald’s до цінової доступності — ключового фактору збільшення відвідуваності ресторанів.

Розкажіть друзям про новину