11 лютого, у неділю, нарешті пройшла Велика гра, Супербоул 58, що є феноменом американської культури. Гра не обійшлася без незабутніх подій. Тому команда MMR створила добірку найвірусніших моментів цього дня.
У рекламах брендів на честь Гри було занадто багато, щоб їх порахувати, — Beyonce, Скорсезе, Бен Аффлек, Шварценеггер та інші. І надто багато meh-реклами, тобто тих, що перестрахувався і приземлився біля забутої середини, замість того, щоб піти на креативний ризик і піднятися на вершину.
Чи буде хтось говорити про рекламу Bud Light, Pringles чи BetMGM через рік? Через тиждень?
Розумні, нахабні та безглузді панують, і є причина, чому маркетологи постійно шукають смішного, враховуючи святковий настрій того, що стало національним святом. А в рік президентських виборів, коли над країною все ще нависає інфляція та інша невизначеність, безглузді розваги від найбільших світових брендів — це не така вже й погана ідея.
Видання Adweek запропонувало добірку 13 найкращих реклам цьогорічної Великої гри.
13. Stōk Cold Brew
Stōk, відзначений нагородами бренд кави та спонсор футбольного клубу «Рексем», цього року дебютує на Супербоулі з новим рекламним роликом, створеним режисером Раяном Рейнольдсом за участю легендарного сера Ентоні Хопкінса. Рекламний ролик розкриває закулісну роботу Хопкінса. Потягуючи холодну каву Stōk, він розповідає, як цей напій готує його до виклику — стати надихаючим маскотом драконом Врексом та підбадьорювати вболівальників футбольного клубу.
12. e.l.f. Cosmetics
Elf Beauty, яка дебютувала минулого року на Супербоулу з рекламою за участю акторки Дженніфер Кулідж, повернулася до Великої гри з 30-секундним національним рекламним роликом, у якому розповідає про свій популярний тональний крем та легенд реаліті-шоу Судді Джуді з однойменного шоу і Heidi N Closet. У ролику «In Elf We Trust» суддя Джуді виступає в ролі судді краси, яка виносить остаточне рішення: Elf протестує проти завищених цін на косметику.
11. Etsy
Etsy, популярний сайт електронної комерції, цього року дебютує під час Супербоула. Рекламний ролик, створений агенцією Orchard Creative, просуває новий інструмент Gift Mode, який «поєднує в собі штучний інтелект і людське кураторство, щоб допомогти споживачам знайти ідеальний подарунок». Новий інструмент також був висвітлений у ролику, прем’єра якого відбулася під час гри.
10. Dove
Dove представив свою першу рекламу до Дня ігор з 2006 року 2 лютого. Ідея та розробка належить креативній агенції Ogilvy. «Hard Knocks» — це кампанія, яка проливає світло на невпевненість у собі, з якою часто стикаються молоді дівчата, і яка може завадити їм реалізувати свій потенціал у спорті.
9. E*Trade
Базікаючі дітлахи, що грають у піклбол? Так, будь ласка. Звичайно, електронна платформа для торгівлі фінактивами E*Trade представила своє відродження — третя реклама на Супербоулі поспіль, але перша від агентства 72andSunny New York. Як кажуть малюки, піклбол — це «теніс для дітей, але для дорослих». Окрім того, що бренд відкидає тінь у день гри, він намагається залучити більше потенційних інвесторів у світ материнської компанії Morgan Stanley.
8. Kawasaki
У першій в історії рекламі бренду мотоциклів Kawasaki легенда WWE Стів Остін демонструє асиметричну зачіску маллет, яка, здається, ніколи не зникне. Виробник мотоциклів випустив повний рекламний ролик від Goodby, Silverstein & Partners, який рекламує новий мотовсюдихід Ridge. Гумористичний ролик представляє різноманітну фауну, наприклад, орла із дивною зачіскою, коли Остін їде всюдиходом. Зірка приєднується і робить собі таку саму зачіску.
7. DoorDash
Платформа доставки DoorDash повернулася на Супербоул з наймасштабнішим розіграшем. Бренд пообіцяв доставити «кожен транспортний засіб, кожен консилер, кожну закуску і, чесно кажучи, хто знає, що ще з кожного рекламного ролика, який транслюється під час трансляції» одному щасливому переможцю. Це може бути офіційний шолом FanDuel Kick of Destiny, який носив сам Гронк, чек на $50 000, повністю електричний BMW i5 2024 року, понад 700 упаковок арахісового масла Reese’s Peanut Butter Cups та квадроцикл Kawasaki Ridge UTV. Щоб виграти, учасники повинні були зламати код під час рекламного ролика бренду.
6. Squarespace
Платформа для створення веб-сайтів Squarespace запросила відомого режисера Мартіна Скорсезе стати режисером свого 10-го рекламного ролика «Hello Down There». Це перша робота відомого режисера над рекламою для Супербоула. Фільм досліджує багаторічне захоплення людей інопланетянами через призму маленького містечка, з яким контактують прибульці. Як вони спілкуються? Веб-сайт, створений за допомогою Squarespace. 5 лютого Squarespace представив тизерний фільм з Мартіном та донькою Франческою Скорсезе в головних ролях, у якому вони обговорюють створення міжгалактичного веб-сайту для спілкування людей та інопланетянів.
5. Dunkin’
Бен Аффлек, схоже, насолоджується життям. Більше ніякого сумного Аффлека: він додав до свого резюме «поп-зірка» і зірвав сесію запису дружини Дженніфер Лопес. Його повернення на Супербоул з Меттом Деймоном і Томом Брейді як неохочими співучасниками змови відбувається після реклами, яка вийшла під час церемонії вручення «Греммі», започаткувавши концепцію Аффлека-репера (і просуваючи його з Меттом Деймоном агенство Artists Equity).
4. Verizon
Beyonce, мабуть, могла б зламати інтернет, якби дуже постаралася, а от зламати 5G-мережу телекомунікаційної компанії Verizon може виявитися дещо складніше, якщо вірити рекламному ролику «Can’t B Broken» для Супербоулу.
3. State Farm
Страхова компанія State Farm привела Арнольда Шварценеггера та Денні ДеВіто на Супербоул, створивши ролик, у якому Шварценеггер став героєм-рятівником, а ДеВіто врятував рекламу State Farm для Супербоула від нього.
2. Paramount+
Деякі вічнозелені концепції відживають своє, але кампанія «A Mountain of Entertainment» від креативної агенції Droga5 для Paramount+ старіє, як хороше вино. У своїй 15-й ітерації кампанія демонструє людські та анімаційні таланти від Патріка Стюарта і Дрю Беррімор до Свинки Пеппи під саундтрек Creed.
1. CeraVe
Для свого дебюту на Суперкубку б’юті-бренд CeraVe розірвав маркетингові правила. Випадково бренд має схожу назву з тихим дивакуватим актором Майклом Сера. Тож CeraVe та креативна агенція Ogilvy вирішили розіграти людей, створивши ілюзію, що Сера є засновником CeraVe. Актор повністю увійшов у роль, виконуючи химерні публічні трюки, і за допомогою інфлюенсерів підживлював чутки за кілька тижнів до Великої гри. На той час, коли правда була розкрита в рекламному ролику CeraVe, це вже була найгучніша та найочікуваніша кампанія сезону, що привернула увагу далеко за межами гри.