У сучасному світі, де щоденна рутина часто поглинає нас, навіть базові продукти, такі як молоко, кефір чи йогурт, втрачають свою значимість.
Дослідження Молокії показало, що для більшості споживачів молочні продукти стали простою звичкою: їх купують автоматично, не замислюючись про якість чи користь. «Бо молоко є молоко — чим воно може відрізнятися?» — кажуть споживачі.
Саме тому Молокія вирішила змінити це сприйняття. «Ми віримо, що щасливе життя починається з простих щоденних ритуалів — їжі, сну, руху, думок. І саме ці ритуали формують наші життєві сили — ту енергію, яка дозволяє нам жити, любити, мріяти, діяти. Тому ми створили нову комунікаційну платформу «Життєві сили на життя», яка базується на суті молочних продуктів Молокія — бути джерелом природної сили для людини», — говорить директорка з маркетингу Молокія Тетяна Коровіна.
Молочні продукти — те, що люди споживають щодня — поступово й непомітно змінюють життя, впливаючи на життєві сили.
«Герой першої кампанії оновленого позиціонування — один із топових продуктів Молокія, густий кефір. Ми розповідаємо про його життєву силу — легкість, те, що так необхідно нам зараз», — говорить менеджерка категорії традиційних продуктів Молокія Ірина Леоненко.
«У креативній комунікації ми показуємо, що Молокія дає життєві сили на життя. Природним шляхом, без напруги. Ми не заявляємо про позиціонування через маніфест бренду — ми маніфестуємо самі продукти бренду. Тому ми зробили продуктову диференціацію за життєвими силами. Першим ми говоримо про кефір Молокія. Кефір — це не про корови та фермерів. Кефір — це про життя. Особливо зараз. Легкість, щоб втримати світ свій», — говорить команда креативної агенції Djmeli.
Для підтримки рекламної кампанії розробили також ситуативну комунікацію для соцмереж та зовнішньої реклами. «Легкість, щоб посміхнутися незнайомцю» — для метро та «Легкість, щоб не дратуватися на рекламу» — для Instagram.