Вайбкодинг — це нове модне слово, яке означає, що ви просите штучний інтелект створити ваш вебсайт або застосунок, а самі сидите склавши руки і «довіряєте процесу».
За словами онлайн-маркетплейсу послуг фрилансерів Fiverr, який поділився цією концепцією у своїй новій рекламі за допомогою авокадо, що співає, саме тому вам все ще потрібні справжні люди, щоб втілити вашу ідею в життя.
Ролик показує амбітну новаторку, яка покладається на штучний інтелект, щоб втілити в життя свою ідею на мільярд доларів — застосунок, який нарешті повідомляє, коли авокадо дозріло. Коли штучний інтелект починає обробляти її запит, з екрану вискакує анімоване 3D-авокадо, яке співає і танцює про те, як неймовірно легко стало створювати застосунки.
Однак реальність виявилася суворішою: неперевірений застосунок зазнає гучної поразки, авокадо розплющується, а майбутня підприємниця залишається дивитись на повідомлення про помилку, яку вона абсолютно не знає, як виправити.
«Ця кампанія продовжує нашу креативну розповідь про те, як штучний інтелект і людський талант найкраще працюють разом, — сказав Матті Яхав, директор з маркетингу Fiverr. — Хоча штучний інтелект відкриває неймовірні можливості, саме талановиті люди втілюють ідеї в життя. Співаюче авокадо — це спосіб Fiverr показати, що коли передові технології зустрічаються з реальним досвідом, ви отримуєте магію, а коли цього не відбувається, вас чекає вражаюче розчарування».
Fiverr заявив, що ця робота є метафоричною: як авокадо, яке виглядає ідеальним, поки його не розрізати, так і застосунки, створені за допомогою вайкодингу, часто здаються готовими, поки не виявляється, що це зовсім не так.