Škoda, один із головних партнерів Тур де Франс, та агентство FCB London перетворили графіті у вигляді пенісів на платформу зовнішньої реклами для просування жіночої велогонки.
Щороку під час чоловічого Тур де Франс на трасі з’являються сотні графіті у вигляді пенісів. Це постійна боротьба для організаторів, які наймають спеціальну команду, щоб зафарбувати ці малюнки, перш ніж їх зафіксують світові ЗМІ, які висвітлюють гонку.
Але цього року Škoda використовує ці «художні вирази» як нову зовнішню рекламну платформу для просування жіночого Тур де Франс, що триватиме до 3 серпня.
Намальовані феміністською французькою ілюстраторкою Селін Дормо та лондонською ілюстраторкою Ерін Анікер, ці твори мистецтва вміло поєднують пікантні написи, перетворюючи їх на сміливі візуальні заяви, що прославляють велоспорт і привертають увагу до жіночого Тур де Франс.
Кожен твір мистецтва буде містити #WatchTheFemmes — офіційний хештег жіночих перегонів, щоб заохотити шанувальників велоспорту по всьому світу дивитися перегони.
