Вперше за свою 150-річну історію компанія Heinz дебютувала з єдиною глобальною ребрендинговою та маркетинговою платформою, що підкреслює «ірраціональну любов» шанувальників до приправ та пропозицій бренду.
За словами компанії, креативна кампанія продемонструє незрівнянний запал поколінь гурманів, коли мова заходить про Heinz, і те, що все, від культового кетчупу до бобів, «повинно бути Heinz».
Наскільки можна збожеволіти від основного продукту в продуктовому магазині? Здається, досить сильно, адже історії шанувальників демонструють, як люди по всьому світу робили татуювання Heinz, носили пакетики з приправами у своїх сумочках або навіть намагалися пронести банки Beanz через контроль безпеки в аеропорту.
«Прагнучи об’єднати бренд під єдиною глобальною платформою, ми занурилися у світ наших споживачів і виявили, що всіх їх об’єднує одне: ірраціональні зусилля, на які вони йдуть заради продуктів Heinz», — сказала директорка з розвитку Діана Фрост.
«Як бренд, одержимий своїми споживачами, ми створили «It has to be Heinz» як оду любові до них, адже наші шанувальники — це наші музи», — додала вона.
Бренд сподівається, що його новий імідж, створений у співпраці з креативним агентством Wieden+Kennedy, покаже споживачам, що це почуття взаємне, і компанія з таким же ентузіазмом, як і її шанувальники, прагне створювати найкращі продукти.
«Ця ірраціональна любов також є рушійною силою більшої трансформації в Kraft Heinz, де ми рухаємося зі швидкістю культури, щоб дивувати і захоплювати наших споживачів інноваціями, заснованими на інсайтах, та автентичним досвідом бренду», — пояснила директорка з розвитку Крістіна Кенц.
Шанувальники можуть очікувати на рекламні ролики з реальними історіями про неймовірну любов, яку бренд може викликати, на телебаченні, у соціальних мережах і навіть у зовнішній рекламі.