Терапія природою: Yves Rocher та Trembita PR запустили подкасти для емоційного відновлення
02 Чер 2025, 17:41

Терапія природою: Yves Rocher та Trembita PR запустили подкасти для емоційного відновлення

Коли українці перебувають у стресі та сильній знервованості, а ритм життя не дозволяє зупинитися й відчути дотик природи, французький бренд рослинної косметики Yves Rocher разом із Trembita PR знайшли спосіб повернути людей до гармонії з навколишнім світом. Втілюючи місію бренду «Reconnect people to nature», вони запустили серію подкастів-медитацій «Звуки природи», яка поєднує силу аудіовізуальної терапії, експертизу психолога та філософію сталого добробуту.

Природа, яка завжди поруч

За даними Gradus Research, у 2024 році понад 77% українців щоденно стикалися зі стресом, 52% — з тривогою, 30% — з відсутністю душевної рівноваги. Trembita PR запропонувала рішення, яке одночасно відповідає й на цю соціальну потребу, і на бренд-цінності Yves Rocher.

Ключова ідея — зробити відновлення через природу доступним кожному. Так з’явився проєкт «Звуки природи» — серія подкастів-медитацій, у яких поєднано автентичні звуки лісу, моря, дощу, гір, водоспаду, інструментальну музику та начитка медитацій від коуч-тренерки, психологині й експертки з технік емоційного звільнення.

Ми спирались не тільки на власні відчуття, а й на наукові дані: 95% людей відчувають зниження рівня тривожності вже після години, проведеної на природі. Проте коли це неможливо — на допомогу приходять інші сенсорні канали. Аудіо-, візуальні й ароматичні відтворення стихій також мають терапевтичний вплив. Саме цю ідею ми заклали в основу проєкту «Звуки природи».
Дар’я Сухенко
співзасновниця та креативна директорка агенції Trembita PR
Природа має сильний терапевтичний ефект та здатність відновлювати ментальне здоров’я людини. Це те, що надзвичайно потрібно кожній сучасній людині, а особливо нам, українцям. З моменту створення у 1959 році бренд Yves Rocher в усіх аспектах своєї діяльності керується повагою до довкілля та любов’ю до дарів Природи, найбільшої лабораторії просто неба. Проєкт «Звуки природи» — це втілення філософії бренду та продовження його місії.
Анна Запталова
директорка Yves Rocher Україна

Поєднання онлайн та офлайн-інструментів 

Проєкт реалізовано як гнучку комунікаційну платформу, що інтегрується в поточні й майбутні ініціативи бренду. Це частина сталої стратегії Yves Rocher: відновлення енергії через єднання з природою.

Важливо було залучити партнерів, релевантних за цінностями. Ними стали:

  • Lounge FM — медіа, яке працює з темами сповільнення, відновлення й wellness;
  • Інесса Кравченко — психологиня з багаторічною практикою та впізнаваним голосом у сфері ментального здоров’я.

Реалізація кампанії охопила всі ключові канали:

  • подкасти на YouTube та сайті Yves Rocher;
  • ротація ролика про проєкт на радіо Lounge FM;
  • релізи на всіх платформах Lounge FM: сайт, застосунок, Youtube, соцмережі;
  • поширення та промо у соцмережах бренду й радіо;
  • новини та сторітелінг у ЗМІ;
  • колаборації з блогерами на тему ментального здоров’я та свідомого життя.

Щоб підсилити ефект присутності в природі, команда проєкту розробила флаєри з QR-кодами, які розмістили у бутиках Yves Rocher. Сканування коду переносить слухача у світ природних стихій — просто посеред міста.

Незабаром кейс отримає ще одне проявлення вже у фізичному просторі поза мережею бутиків. 

Результат кампанії

  • Загальне охоплення склало 50 млн контактів.
  • 1,7 млн органічних прослуховувань — показник реального інтересу аудиторії до проєкту.
  • Проєкт став комунікаційною платформою для майбутніх ініціатив бренду, інтегрувавшись у довгострокову стратегію.
  • Створено seamless brand experience між онлайн-контентом та офлайн presence у бутиках.
  • Запланована масштабна інтеграція у наступний проєкт.

Розкажіть друзям про новину