Коли українці перебувають у стресі та сильній знервованості, а ритм життя не дозволяє зупинитися й відчути дотик природи, французький бренд рослинної косметики Yves Rocher разом із Trembita PR знайшли спосіб повернути людей до гармонії з навколишнім світом. Втілюючи місію бренду «Reconnect people to nature», вони запустили серію подкастів-медитацій «Звуки природи», яка поєднує силу аудіовізуальної терапії, експертизу психолога та філософію сталого добробуту.
Природа, яка завжди поруч
За даними Gradus Research, у 2024 році понад 77% українців щоденно стикалися зі стресом, 52% — з тривогою, 30% — з відсутністю душевної рівноваги. Trembita PR запропонувала рішення, яке одночасно відповідає й на цю соціальну потребу, і на бренд-цінності Yves Rocher.
Ключова ідея — зробити відновлення через природу доступним кожному. Так з’явився проєкт «Звуки природи» — серія подкастів-медитацій, у яких поєднано автентичні звуки лісу, моря, дощу, гір, водоспаду, інструментальну музику та начитка медитацій від коуч-тренерки, психологині й експертки з технік емоційного звільнення.
Поєднання онлайн та офлайн-інструментів
Проєкт реалізовано як гнучку комунікаційну платформу, що інтегрується в поточні й майбутні ініціативи бренду. Це частина сталої стратегії Yves Rocher: відновлення енергії через єднання з природою.
Важливо було залучити партнерів, релевантних за цінностями. Ними стали:
- Lounge FM — медіа, яке працює з темами сповільнення, відновлення й wellness;
- Інесса Кравченко — психологиня з багаторічною практикою та впізнаваним голосом у сфері ментального здоров’я.
Реалізація кампанії охопила всі ключові канали:
- подкасти на YouTube та сайті Yves Rocher;
- ротація ролика про проєкт на радіо Lounge FM;
- релізи на всіх платформах Lounge FM: сайт, застосунок, Youtube, соцмережі;
- поширення та промо у соцмережах бренду й радіо;
- новини та сторітелінг у ЗМІ;
- колаборації з блогерами на тему ментального здоров’я та свідомого життя.
Щоб підсилити ефект присутності в природі, команда проєкту розробила флаєри з QR-кодами, які розмістили у бутиках Yves Rocher. Сканування коду переносить слухача у світ природних стихій — просто посеред міста.
Незабаром кейс отримає ще одне проявлення вже у фізичному просторі поза мережею бутиків.
Результат кампанії
- Загальне охоплення склало 50 млн контактів.
- 1,7 млн органічних прослуховувань — показник реального інтересу аудиторії до проєкту.
- Проєкт став комунікаційною платформою для майбутніх ініціатив бренду, інтегрувавшись у довгострокову стратегію.
- Створено seamless brand experience між онлайн-контентом та офлайн presence у бутиках.
- Запланована масштабна інтеграція у наступний проєкт.