Cтрахова компанія ІНГО представила відеоісторію про талановиту та кмітливу дівчинку, що ще з дитинства мала хист до убезпечення, тож згодом обрала Кафедру банківської справи та страхування КНЕУ у якості Alma mater.
У такий спосіб хотіли подякувати університету за багаторічну співпрацю та заохотити абітурієнтів обирати КНЕУ, а випускників — ІНГО.
КНЕУ ім. Гетьмана — легендарний університет, заснований у 119 років тому.
Історія СК ІНГО налічує менше — 31 рік, керівники компанії були співавторами першого страхового законодавства України.
ІНГО вдячні університету за багаторічну співпрацю, талановитих людей та спільні зусилля у впровадженні культури страхування у нашій країні.
Проблематика
В Україні зараз відчувається дефіцит кваліфікованих кадрів, що має тенденцію до збільшення і це неабияк непокоїть. Тож ІНГО встигли зняти та опублікувати цей ролик на початку травня — у місяць коли абітурієнти та студенти приймають доленосні рішення для власного майбутнього.
Цільова аудиторія
В налаштуваннях таргету для відеоролику Meta Ads Manager (плейсмент Facebook) обрали 2 аудиторії:
- Студенти (геотаргет навколо будівлі 3-го корпусу)
- Потенційні абітурієнти (віковий таргет 17-19 років, що знаходяться в Україні)
Зйомки відбувались у true location:
- На сходах головного офісу ІНГО.
- В аудиторії Кафедри банківської справи та страхування КНЕУ, де студенти мали нагоду побачити справжні страхові поліси та таблички, були надзвичайно вражені рівнем страхування понад 100 років тому.
- У класі хімії та футбольному полі — локаціях, люб’язно наданих Unique School.
ІНГО переконані, що убезпечення — це талант, тому продовжують шукати страховиків за покликанням.