Український мобільний опертор lifecell запустив нову рекламну кампанію, присвячену послузі перенесення номера (MNP). Її основний елемент — символічний персонаж Чайка-Переключайка, що уособлює свободу, мобільність та можливість трансформації.
У компанії переконані: ніхто не зможе прорекламувати наймолодіжнішого та вільно-мобільного оператора країни так, як волелюбна птаха. А вирішальною у виборі персонажа для рекламної кампанії стала можливість трансформації її імені, що легко запам’ятовується.
«Поява чайки на кораблі завжди вважалася добрим знаком і символом удачі. Це можна сказати і про появу такого персонажа в нашій рекламній кампанії. Хоча ми трохи змінили її поетичний образ, впевнені, що він позитивно спрацює», — додає Віктор Антропов, креативний копірайтер в lifecell.
Протягом найближчих двох місяців перната героїня з’явиться на національних телеканалах та носіях зовнішньої реклами в найбільших містах України, а також в інтернеті.