Чайка-Переключайка cтала героїнею нової кампанії українського мобільного оператора
18 Лис 2024, 14:31

Чайка-Переключайка cтала героїнею нової кампанії українського мобільного оператора

Український мобільний опертор lifecell запустив нову рекламну кампанію, присвячену послузі перенесення номера (MNP). Її основний елемент — символічний персонаж Чайка-Переключайка, що уособлює свободу, мобільність та можливість трансформації.

У компанії переконані: ніхто не зможе прорекламувати наймолодіжнішого та вільно-мобільного оператора країни так, як волелюбна птаха. А вирішальною у виборі персонажа для рекламної кампанії стала можливість трансформації її імені, що легко запам’ятовується.

«Поява чайки на кораблі завжди вважалася добрим знаком і символом удачі. Це можна сказати і про появу такого персонажа в нашій рекламній кампанії. Хоча ми трохи змінили її поетичний образ, впевнені, що він позитивно спрацює», — додає Віктор Антропов, креативний копірайтер в lifecell.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Протягом найближчих двох місяців перната героїня з’явиться на національних телеканалах та носіях зовнішньої реклами в найбільших містах України, а також в інтернеті.

Розкажіть друзям про новину