«Моторошний антиутопічний кошмар»: глядачі розкритикували святкову рекламу Coca-Cola, створену ШІ
18 Лис 2024, 10:57

«Моторошний антиутопічний кошмар»: глядачі розкритикували святкову рекламу Coca-Cola, створену ШІ

Рекламна кампанія Coca-Cola «Holidays Are Coming» вже багато років є ностальгічним способом відзначити початок різдвяного сезону.

Однак реклама, яку компанія випустила цього року, викликала дискусії. Багато хто назвав нову різдвяну рекламу компанії, створену за допомогою штучного інтелекту, «моторошним антиутопічним кошмаром».

У 15-секундному ролику, який відсилає до класичної реклами Coca-Cola 1995 року «Holidays Are Coming», показано парк яскраво-червоних вантажівок, що везуть пляшки Coca-Cola до міста, прикрашеного святковими декораціями, їдучи засніженою дорогою.

У нижній частині екрана міститься повідомлення «Створено Real Magic AI», що вказує на використання власного програмного забезпечення компанії.

Рекламний ролик викликав дискусії: багато глядачів розкритикували рекламу, заявивши, що їй бракує духу та креативності. Дехто навіть назвав кампанію «потворною» та «лінивою», висловлюючи своє розчарування напрямком, який обрав бренд.

Один користувач на X висловив недовіру, сказавши: «Я щойно подивився по телевізору рекламу Coca-Cola, згенеровану штучним інтелектом… як таке взагалі могло статися?».

Інший користувач написав: «У мене таке відчуття, що я спостерігаю, як смерть мистецтва і нашої планети розгортається на моїх очах, і нікому в реальному житті, здається, немає до цього діла».

З іншого боку, дехто побачив у цьому початок нової ери в рекламі. Одна людина зазначила: «Можливо, це лише частина вартості, але що є, те є. У майбутньому «створені людиною» речі будуть дорогим нішевим ринком».

«На 100% змінює правила гри. Багато скептиків і негативно налаштованих людей в соціальних мережах… але правда в тому, що ШІ — це не чарівна куля, а лише інструмент для творчих людей, який допоможе їм реалізувати своє бачення», — написав інший користувач.

Джейсон Зада, засновник ШІ-студії Secret Level, партнер Coca-Cola по проєкту, розповів виданню AdAge, що хоча ШІ займає велику частину реклами, «теплота» походить від людського дотику.

Згідно з повідомленням видання Daily Mail, Пратік Тхакар, віцепрезидент Coca-Cola і глобальний керівник підрозділу генеративного ШІ, сказав: «Більше, ніж вартість, це швидкість», зазначивши, що час виробництва реклами було скорочено вдвічі.

Розкажіть друзям про новину