«Моторошний антиутопічний кошмар»: глядачі розкритикували святкову рекламу Coca-Cola, створену ШІ
18 Лис 2024, 10:57

«Моторошний антиутопічний кошмар»: глядачі розкритикували святкову рекламу Coca-Cola, створену ШІ

Рекламна кампанія Coca-Cola «Holidays Are Coming» вже багато років є ностальгічним способом відзначити початок різдвяного сезону.

Однак реклама, яку компанія випустила цього року, викликала дискусії. Багато хто назвав нову різдвяну рекламу компанії, створену за допомогою штучного інтелекту, «моторошним антиутопічним кошмаром».

У 15-секундному ролику, який відсилає до класичної реклами Coca-Cola 1995 року «Holidays Are Coming», показано парк яскраво-червоних вантажівок, що везуть пляшки Coca-Cola до міста, прикрашеного святковими декораціями, їдучи засніженою дорогою.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У нижній частині екрана міститься повідомлення «Створено Real Magic AI», що вказує на використання власного програмного забезпечення компанії.

Рекламний ролик викликав дискусії: багато глядачів розкритикували рекламу, заявивши, що їй бракує духу та креативності. Дехто навіть назвав кампанію «потворною» та «лінивою», висловлюючи своє розчарування напрямком, який обрав бренд.

Один користувач на X висловив недовіру, сказавши: «Я щойно подивився по телевізору рекламу Coca-Cola, згенеровану штучним інтелектом… як таке взагалі могло статися?».

Інший користувач написав: «У мене таке відчуття, що я спостерігаю, як смерть мистецтва і нашої планети розгортається на моїх очах, і нікому в реальному житті, здається, немає до цього діла».

З іншого боку, дехто побачив у цьому початок нової ери в рекламі. Одна людина зазначила: «Можливо, це лише частина вартості, але що є, те є. У майбутньому «створені людиною» речі будуть дорогим нішевим ринком».

«На 100% змінює правила гри. Багато скептиків і негативно налаштованих людей в соціальних мережах… але правда в тому, що ШІ — це не чарівна куля, а лише інструмент для творчих людей, який допоможе їм реалізувати своє бачення», — написав інший користувач.

Джейсон Зада, засновник ШІ-студії Secret Level, партнер Coca-Cola по проєкту, розповів виданню AdAge, що хоча ШІ займає велику частину реклами, «теплота» походить від людського дотику.

Згідно з повідомленням видання Daily Mail, Пратік Тхакар, віцепрезидент Coca-Cola і глобальний керівник підрозділу генеративного ШІ, сказав: «Більше, ніж вартість, це швидкість», зазначивши, що час виробництва реклами було скорочено вдвічі.

Розкажіть друзям про новину