Огляди на секс-іграшки перетворили на книгу пікантних історій
01 Сер 2025, 15:04

Огляди на секс-іграшки перетворили на книгу пікантних історій

Бренд секс-іграшок Dame співпрацював з 11 відомими авторами еротичної літератури, щоб створити книгу «Toy Stories» з найпікантнішими, найсмішнішими та найзухвалішими оглядами, які коли-небудь писалися.

Письменниці випробували секс-іграшки бренду, щоб надихнути жінок на пошук задоволення та заохотити користувачів ділитися своїми власними нецензурованими історіями про іграшки у вигляді оглядів своїх улюблених продуктів і, зрештою, пропонувати корисні, привабливі та описові огляди.

«Toy Stories» доступна у друкованому вигляді та онлайн на вебсайті Dame, заохочуючи користувачів досліджувати його сторінки де завгодно, коли завгодно і без упереджень.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Проєкт вирішує реальну проблему в цій категорії. Користувачі рідко залишають відгуки про секс-іграшки. На відміну від багатьох інших продуктів, секс-іграшки не можна випробувати і повернути, що робить інформацію перед покупкою ще більш важливою. Але інтимний характер секс-іграшок часто робить для багатьох незручним ділитися своїм досвідом. Це мовчання не тільки позбавляє інших цінної інформації, заважаючи їм досягти задоволення, але й є особливо актуальним з огляду на стійку різницю в частоті оргазмів, яка впливає на жінок.

«Toy Stories» спирається на сучасну тенденцію читання жіночої еротики, щоб зробити процес написання відгуків сексуальним, літературним і безсоромним, даючи читачам можливість поглянути на задоволення з художньої точки зору і запрошуючи їх дослідити власне.

Ідея кампанії належить агентству Rethink.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео