Адам Драйвер перетворив відгуки клієнтів Amazon на театральні монологи
21 Лис 2024, 12:57

Адам Драйвер перетворив відгуки клієнтів Amazon на театральні монологи

Amazon запустив святкову кампанію, у якій актор Адам Драйвер читає реальні відгуки, залишені клієнтами гіганта електронної комерції.

Драйвер перетворив «глибоко особисті» відгуки на театральні монологи у рекламних роликах, що транслюються в платних соціальних мережах, преміум-відео в Інтернеті та на власних каналах Amazon.

У відео Драйвер розповідає про плюшевого тюленя, голландську піч та про бананорізку, яка завоювала вірусний успіх протягом багатьох років.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Приурочена до розпродажів Чорної п’ятниці та Кіберпонеділка, ця кампанія привносить в контент, створений користувачами, нотки Голлівуду та святкового духу.

Розкажіть друзям про новину