Адам Драйвер перетворив відгуки клієнтів Amazon на театральні монологи
21 Лис 2024, 12:57

Адам Драйвер перетворив відгуки клієнтів Amazon на театральні монологи

Amazon запустив святкову кампанію, у якій актор Адам Драйвер читає реальні відгуки, залишені клієнтами гіганта електронної комерції.

Драйвер перетворив «глибоко особисті» відгуки на театральні монологи у рекламних роликах, що транслюються в платних соціальних мережах, преміум-відео в Інтернеті та на власних каналах Amazon.

У відео Драйвер розповідає про плюшевого тюленя, голландську піч та про бананорізку, яка завоювала вірусний успіх протягом багатьох років.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Приурочена до розпродажів Чорної п’ятниці та Кіберпонеділка, ця кампанія привносить в контент, створений користувачами, нотки Голлівуду та святкового духу.

Розкажіть друзям про новину