Адам Драйвер перетворив відгуки клієнтів Amazon на театральні монологи
21 Лис 2024, 12:57

Адам Драйвер перетворив відгуки клієнтів Amazon на театральні монологи

Amazon запустив святкову кампанію, у якій актор Адам Драйвер читає реальні відгуки, залишені клієнтами гіганта електронної комерції.

Драйвер перетворив «глибоко особисті» відгуки на театральні монологи у рекламних роликах, що транслюються в платних соціальних мережах, преміум-відео в Інтернеті та на власних каналах Amazon.

У відео Драйвер розповідає про плюшевого тюленя, голландську піч та про бананорізку, яка завоювала вірусний успіх протягом багатьох років.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Приурочена до розпродажів Чорної п’ятниці та Кіберпонеділка, ця кампанія привносить в контент, створений користувачами, нотки Голлівуду та святкового духу.

Розкажіть друзям про новину