Економічна ситуація у Великій Британії не є приводом для радості… чи все-таки є?
Coinbase представила «Everything Is Fine» — сатиричну кампанію від агентства Mother, яка доносить до Великобританії звичне для криптовалютного бренду послання про необхідність створення більш відкритої та ефективної фінансової системи.
Дія мюзиклу відбувається в сучасній Британії і драматизує повсякденні економічні розчарування, взяті з реальних заголовків новин, підкреслюючи розрив між громадською думкою та наполегливим твердженням, що «все гаразд». Кампанія посилається на статистику, згідно з якою 77% британців вважають, що глобальна фінансова система потребує реформування, і позиціонує криптовалюту як потенційний інструмент позитивних змін.
Кампанія також включає зовнішню рекламу в Лондоні, Манчестері та Ліверпулі, де в циклічному режимі демонструються візуальні ефекти, що повторюють повідомлення «Все гаразд».
Креативна стратегія розроблена, щоб резонувати з британською громадськістю, яка може бути настороженою до криптовалюти, і має на меті збалансувати освіту, розваги та побудову довіри. Вона запрошує споживачів дослідити можливості децентралізованих фінансів без прямої реклами продуктів, натомість прагнучи створити культурну релевантність та цікавість.