Британський виробник автомобілів класу «люкс» Jaguar представив ребрендинг. Компанія переходить у «нову еру» завдяки майбутній лінійці електричних автомобілів.
«Сьогодні для Jaguar починається нова ера. Повністю трансформований бренд Jaguar відроджує етос «Нічого не копіювати», який сягає своїм корінням слів його засновника, сера Вільяма Лайонса», — йдеться у пресрелізі компанії.
Відмовившись від свого попереднього логотипу з великими літерами, Jaguar тепер стилізований під JaGUar. Новий логотип компанії складається з золотих літер, написаних спеціальним шрифтом, які складають слово Jaguar малими літерами, окрім G та U.
Окрім назви, компанія також оновила свій логотип з котом, відомим як «стрибун», який є «дорогоцінним знаком походження» Jaguar.
«Завжди стрибаючий вперед, він є уособленням досконалості та візитною карткою бренду», — зазначив Jaguar.
Говорячи про ребрендинг Jaguar, Джеррі Макговерн, головний креативний директор Jaguar Land Rover, сказав: «Це переосмислення, яке відтворює сутність Jaguar, повертаючи його до цінностей, які колись зробили його таким улюбленим, але роблячи його актуальним для сучасної аудиторії».
Перший електромобіль компанії планується запустити у виробництво у 2026 році.