Бренд консервованої води Liquid Death досяг піку у колабораціях зі знаменитостями у своїй новій кампанії.
У рекламному ролику рокер Оззі Осборн застеріг підлітків не вживати електролітну суміш Death Dust від Liquid Death, або робити з нею щось ще більш небезпечне.
Death Dust — це суміш, яку додають у воду, щоб забезпечити організм електролітами, необхідними для підтримання водного балансу. Проте, Liquid Death отримує багато коментарів у своєму Instagram про те, що молоді люди, очевидно, нюхають цю суміш.
Так з’явилася соціальна реклама від Осборна, людини, яка історично не звикла до кокаїна у носі.
Ця реклама з’явилася в той час, коли Liquid Death випустили свою останню партію Death Dust, в якій, за словами бренду, значно підвищили інтенсивність смаку.