Оззі Осборн закликав підлітків не нюхати електролітний порошок у ролику Liquid Death
26 Чер 2024, 15:58

Оззі Осборн закликав підлітків не нюхати електролітний порошок у ролику Liquid Death

Бренд консервованої води Liquid Death досяг піку у колабораціях зі знаменитостями у своїй новій кампанії.

У рекламному ролику рокер Оззі Осборн застеріг підлітків не вживати електролітну суміш Death Dust від Liquid Death, або робити з нею щось ще більш небезпечне.

Death Dust — це суміш, яку додають у воду, щоб забезпечити організм електролітами, необхідними для підтримання водного балансу. Проте, Liquid Death отримує багато коментарів у своєму Instagram про те, що молоді люди, очевидно, нюхають цю суміш.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Так з’явилася соціальна реклама від Осборна, людини, яка історично не звикла до кокаїна у носі.

Ця реклама з’явилася в той час, коли Liquid Death випустили свою останню партію Death Dust, в якій, за словами бренду, значно підвищили інтенсивність смаку.

Розкажіть друзям про новину