Оззі Осборн закликав підлітків не нюхати електролітний порошок у ролику Liquid Death
26 Чер 2024, 15:58

Оззі Осборн закликав підлітків не нюхати електролітний порошок у ролику Liquid Death

Бренд консервованої води Liquid Death досяг піку у колабораціях зі знаменитостями у своїй новій кампанії.

У рекламному ролику рокер Оззі Осборн застеріг підлітків не вживати електролітну суміш Death Dust від Liquid Death, або робити з нею щось ще більш небезпечне.

Death Dust — це суміш, яку додають у воду, щоб забезпечити організм електролітами, необхідними для підтримання водного балансу. Проте, Liquid Death отримує багато коментарів у своєму Instagram про те, що молоді люди, очевидно, нюхають цю суміш.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Так з’явилася соціальна реклама від Осборна, людини, яка історично не звикла до кокаїна у носі.

Ця реклама з’явилася в той час, коли Liquid Death випустили свою останню партію Death Dust, в якій, за словами бренду, значно підвищили інтенсивність смаку.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео