Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
22 Чер 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Зірка серіалу «Бріджертони» стала героїнею кампанії SKIMS

Нікола Кохлан, зірка серіалу «Бріджертони», яка зіграла головну роль у новому 3-му сезоні шоу, стала героїнею нової кампанії бренду Кім Кардаш’ян SKIMS.

Серіал «Бріджертони» значно підвищив економіку Великобританії

За даними Netflix, всесвіт, створений Шондою Раймс, включаючи 1-3 сезони «Бріджертони» та спін-офф «Бріджертони: Історія королеви Шарлотти», значно підвищив економіку Британії з моменту його запуску в грудні 2020 року, що принесло користь майже 5 000 місцевих компаній.

Український бренд створив форму для національної збірної України на Євро-2024

Після того, як у березні бренд Indposhiv створив костюм для Мстислава Чернова на церемонію Оскар, перед компанією постала нова важлива задача ー створити форму, у якій гравці національної збірної по футболу будуть їздити на матчі чемпіонату Євро 2024.

«Козаче, ти шо, з дуба впав»: Віктор Ющенко став героєм вірусного відео у TikTok

У TikTok завірусилось відео користувача @vulyk_ за участі третього президента України Віктора Ющенка.

A$AP Rocky зі своїми дітьми став героєм кампанії Bottega Veneta до Дня батька

A$AP Rocky відсвяткував День батька розкішно. На честь щорічного свята і свого нового статусу офіційного амбасадора Bottega Veneta репер знявся у новій кампанії італійського модного дому.

Rihanna стала обличчям аромату Dior

Rihanna стала новим обличчям жіночого аромату J’Adore від Dior.

В Україні запустили застосунок для виклику груп мобільного реагування

В Україні запустили застосунок «Катерина» для виклику мобільних груп реагування в разі небезпеки.

Instagram дозволить креаторам створювати свої ШІ-версії

Instagram розробляє нову функцію «Creator AI», яка дозволить креаторам створити ШІ-версію себе.

Креативи тижня:

A$AP Rocky зі своїми дітьми став героєм кампанії Bottega Veneta до Дня батька
«Чи може твій Apple це зробити?»: Джейден Сміт показав переваги Samsung за допомогою яблука

Samsung нарешті вирішив перетворити маленьку сварку з Apple на справжній інструмент маркетингової комунікації — і тепер представив нову кампанію з актором та репером Джейденом Смітом і… яблуком.

Фешн-бренди створили кросівки, які підходять для обох ніг

Іспанська взуттєва компанія Camper та італійський бренд одягу Sunnei представили Forone — унікальну концепцію кросівок, які можна носити на будь-яку ногу.

Krispy Kreme випустила лімітовану серію пончиків, натхненну серіалом «Друзі»

Щоб відзначити 30-річчя культового серіалу «Друзі», мережа кондитерських Krispy Kreme випустила лімітовану серію пончиків, натхненну шоу.

На найбільш завантаженій вулиці Лондона створили мурал, який «ловить забруднення»

Dentsu UK та Ireland представили мурал на Юстон-роуд, одній з найбільш завантажених вулиць Лондона, який має на меті привернути увагу до проблеми забруднення повітря.

Audi перетворила свою інструкцію у літературний твір

Автомобільні інструкції є одними з найменш читабельних книг у світі. Щоб змінити цю ситуацію, німецький виробник автомобілів Audi у Іспанії та креативна агенція Ogilvy Barcelona залучили літературну вогневу міць для стимулювання читацького інтересу в рамках кампанії під назвою «Handbook Novels».

Сервіси Дії стали піснями Курган & Agregat

Українська Дія заколабилася з популярним українським гуртом Курган & Agregat.

У Києві створили мурал на честь полеглих бійців полку «Азов»

Волонтери із організації Obolon nets, які допомагають військовим, долучилися до створення графіті на честь полеглих бійців полку «Азов».

CEO Domino’s став модератором фокус-групи, щоб зустрітись з найсуворішими критиками піци

Мережа піцерій Domino’s має на меті завоювати найприскіпливішу аудиторію споживачів піци — нью-йоркців — і для цього залучила свого генерального директора у якості модератора фокус-групи.

Добірка тижня:

День батька: добірка святкових кампаній від світових брендів

MMR пропонує добірку з винахідливими пропозиціями до Дня батька від іноземних брендів.

Експертні матеріали тижня:

Від тракториста до мільйонера: 5 головних поворотних моментів в історії Lamborghini

Креативний директор агенції Rocketmen Артем Беседа у новому випуску подкасту «Бесіда про бренди» розповідає про захоплюючу історію Lamborghini, бренду, народженого із суперництва, пристрасті та інженерної майстерності.

Розкажіть друзям про новину