Коли уява — головний режисер: Amazon показав, як книги оживають у руках читача
24 Лип 2025, 10:26

Коли уява — головний режисер: Amazon показав, як книги оживають у руках читача

На відміну від візуальних медіа, книги справді мають магічну здатність пробуджувати уяву читача і оживляти свої світи. Нова глобальна кампанія для Amazon Books і Kindle, створена агентством Droga5 London, яскраво ілюструє це.

Кінематографічний ролик драматизує момент, коли читач бере книгу до рук і історія оживає. Від дуелі самураїв до залізничного вокзалу Берліна 1950-х років, від декадентської вечірки в маєтку до хаотичної постапокаліптичної гонитви — кожен світ показаний у стані анабіозу, поки читач не перегорне сторінку, підкреслюючи ідею, що тільки читач може рухати історію вперед.

Кампанія є частиною постійних зусиль Amazon Books «зачарувати» аудиторію силою читання, навіть попри те, що цифрові відволікаючі фактори дедалі більше домінують у нашому житті.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ця ідея також реалізується в зовнішній рекламі та аудіоформатах. У великих містах на екранах, автобусних зупинках і маршрутах приміських поїздів з’являтимуться сцени з різних жанрів — романтика, жахи, наукова фантастика тощо — ілюстровані художниками в стилі, характерному для кожного жанру.

Тим часом радіоролики, озвучені актором Джонатаном Гайдом, знайомлять слухачів із самураєм, принцом-вампіром та екіпажем підводного човна — персонажами, які гумористично «чекають» у підвішеному стані, поки читачі не повернуться до своїх книг.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео