На відміну від візуальних медіа, книги справді мають магічну здатність пробуджувати уяву читача і оживляти свої світи. Нова глобальна кампанія для Amazon Books і Kindle, створена агентством Droga5 London, яскраво ілюструє це.
Кінематографічний ролик драматизує момент, коли читач бере книгу до рук і історія оживає. Від дуелі самураїв до залізничного вокзалу Берліна 1950-х років, від декадентської вечірки в маєтку до хаотичної постапокаліптичної гонитви — кожен світ показаний у стані анабіозу, поки читач не перегорне сторінку, підкреслюючи ідею, що тільки читач може рухати історію вперед.
Кампанія є частиною постійних зусиль Amazon Books «зачарувати» аудиторію силою читання, навіть попри те, що цифрові відволікаючі фактори дедалі більше домінують у нашому житті.
Ця ідея також реалізується в зовнішній рекламі та аудіоформатах. У великих містах на екранах, автобусних зупинках і маршрутах приміських поїздів з’являтимуться сцени з різних жанрів — романтика, жахи, наукова фантастика тощо — ілюстровані художниками в стилі, характерному для кожного жанру.
Тим часом радіоролики, озвучені актором Джонатаном Гайдом, знайомлять слухачів із самураєм, принцом-вампіром та екіпажем підводного човна — персонажами, які гумористично «чекають» у підвішеному стані, поки читачі не повернуться до своїх книг.