KFC надав звучання своїм соусам для нагетсів
22 Кві 2024, 13:19

KFC надав звучання своїм соусам для нагетсів

KFC Ecuador запустив нові нагетси з 4 різними соусами. Щоб повідомити про це, мережа створила музичний експеримент під назвою «Nuggets Sound Test», де четверо людей створювали музику під час куштування нових нагетсів.

Кожен соус має свій колір, а кожен колір відповідає електромагнітній хвилі. Аналізуючи довжину хвилі світла разом зі звуковими хвилями, KFC визначив взаємозв’язок між колірним тоном і висотою звуку, яскравістю, гучністю, насиченістю і тембром.

Кожен соус — це музична нота, і кожна людина несвідомо робила свій внесок у створення шаблону. KFC взяв кожен з цих шаблонів і перетворив їх на пісню.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанію розробила агенція Punto 99.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео