Сцени сучасного життя українців зобразили за допомогою косівської та опішнянської кераміки
02 Кві 2024, 17:04

Сцени сучасного життя українців зобразили за допомогою косівської та опішнянської кераміки

Щоб надати нового, емоційного змісту комунікації «Головне всередині» від ТМ «Стожар», агенція Vandog створила колекцію посуду для нової рекламної кампанії бренду. Агенція вирішила нагадати споживачам хто такі українці, з чого складається їх ідентичність, як їх коріння підтримує у важкі часи.

Разом із ТМ «Стожар», що тримає курс на відродження української кухні та водночас дослідження нових смаків, креативники пропонують звернутись за інсайтами до народної творчості. Поєднання зображення сцен сучасного життя за допомогою косівської або опішнянської кераміки з традиційними українськими стравами лягли в основу креативної ідеї.

Ми хотіли надати нового емоційного змісту комунікації «Головне всередині» від бренду Стожар. Нова діджитал-кампанія «Досліджуємо смаки, Плекаємо українське» підкреслює нашу ідентичність за допомогою яскравої естетики, орнаментів, унікальних текстур та кольорів. Нам було дуже приємно співпрацювати з креативною командою агенції Vandog та разом зануритись в українську національну спадщину.
Мар’яна Голота
бренд-менеджерка компанії Kernel

Образ військового в формі, в повній амуніції — це символ того, що він знаходиться в «гарячій точці». Саме це наштовхнуло зобразити його на глечику з опішнянською керамікою для запікання, як образ витривалості. (Довідка: опішнянська кераміка — традиційна українська кераміка із смт Опішня на Полтавщині, одного з найбільших осередків виробництва гончарної кераміки в Україні. Об’єкт нематеріальної культурної спадщини України).

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Сюжет на полумиску з косівською мальованою керамікою важливий тому, що тварини також потребують допомоги, а люди, які цим займаються, заслуговують на окрему шану. Волонтери зазвичай у жовтих футболках. Тут же вони в жилетах, адже саме такий образ малювали на косівській кераміці і його можна побачити на багатьох прикладах. Також там часто можна побачити саме жовтий колір, тому він гармонійно вписався. (Довідка: косівська мальована кераміка — традиційний народний гуцульський промисел, один із різновидів української кераміки, який включає різноманітний посуд, дитячі іграшки, сувеніри, пічні кахлі, декоративні плитки. Вирізняється складною технологією виготовлення та особливими малюнками. 12 грудня 2019 року Косівську мальовану кераміку внесено до Репрезентативного списку ЮНЕСКО нематеріальної культурної спадщини людства)

Образ пари, сповненої любові, серед цвітіння квітів і співу пташок. У полумиску з васильківською майолікою — яскравий весняний салат. Це все символізує надію. (Довідка: васильківський майоліковий завод було засновано 1934 року на базі васильківської гончарної артілі «Керамік». Васильків був одним із гончарських центрів Наддніпрянщини ще з XVIII століття. У 1960-ті роки завод став одним із провідних у художній промисловості України та припинив виробництво у 2000 році. Кухонна шафка з бородянським півником, яка залишилася на стіні після обстрілів, стала символом стійкості і нескореності)

Кі-віжуали стали основою для рекламної діджітал-кампанії в соцмережах, ютюбі, статичних та анімаційних банерах.

Розкажіть друзям про новину