Бренд енергетичних напоїв Lucky F*ck запустив рекламну кампанію, яка демонструє, чому він, хоч і неохоче, але змінює свою назву на більш дружню Lucky.
Кампанія, створена брендом, є першою під керівництвом Хаміда Саїфа, директора з маркетингу материнської компанії Lucky Beverage Co. Саїф — колишній віце-президент з маркетингу компанії Liquid Death, і нова кампанія нагадує про нестандартний підхід цього бренду до маркетингу.
Чотирисерійний відеоролик, який буде доступний на сторінці Lucky F*ck в Instagram, називається «Search at Your Own Risk» і показує, як люди, ображені назвою напою, стикаються з непередбачуваними наслідками, коли намагаються розповісти про нього або цензурувати його.
Lucky планує дебютувати з іншими відео в Instagram.
За словами представника компанії, зміна назви бренду була в планах Lucky з самого початку, але не раніше, ніж він запевнив, що це може привернути певну увагу. Нові упаковки нагадують старі, але зі словом «F*ck» (майже) заклеєним скотчем.
Назва продукту — не жарт. Засновник компанії Річард Лейвер, якому на той час було 12 років, був наймолодшим з тих, хто вижив у авіакатастрофі літака Delta 191 1985 року, у якій загинуло 137 осіб, включаючи його батька. Перш ніж створити сім’ю, Лейвер страждав від депресії. Коли його доньці Кейт поставили діагноз церебральний параліч і вона потребувала годування через зонд, Лейвер заснував компанію Kate Farms, яка зараз є провідним виробником рослинних сумішей для годування через зонд.
Компанія Lucky F*ck, названа на честь фрази на браслеті, подарованому Лейверу його сином, була заснована в серпні минулого року і мала на меті вивести на ринок енергетичних напоїв більш чисті інгредієнти.
На додаток до відеороликів, серія диких білбордів у Нью-Йорку, Лос-Анджелесі та Остіні штату Техас покаже знімки продуктів поряд зі скотчем, шедеврами епохи Відродження або модними фотографіями. Бренд також залучив команду креаторів контенту, щоб інтегрувати Lucky F*ck у свої стрічки в TikTok та Instagram.