Яскраві, сміливі кольори волосся ознаменували епохи деяких з найбільших суперзірок на планеті. Наприклад, рудий колір волосся Rihanna, рожевий Karol G, зелений і чорний Біллі Айліш. Чим сміливіша зачіска і сміливіша поведінка, тим більше уваги вона привертає.
Якщо так, то бренд плавленого сиру Velveeta від Kraft Heinz запропонував розглянути золотисто-жовтий фірмовий колір як варіант для нового стилю волосся.
Саме так: у Velveeta є фарба для волосся. 1 квітня бренд запустив на своєму сайті лімітовану серію напівстійкої фарби для волосся золотисто-жовтого відтінку Velveeta Gold.
Щоб оголосити про реліз, бренд запросив модель та інфлюенсерку, відому своїми сміливими модними рішеннями, Джулію Фокс, яка дебютувала з новою яскравою зачіскою у кольорах бренду на баскетбольному матчі «Нью-Йорк Нікс» на Медісон-сквер-гарден. Кампанія, створена агенцією Johannes Leonardo, також показала Фокс із сумочкою під брендом Velveeta, виготовленою на замовлення.
Хоча кампанія виглядає як першоквітневий трюк, бренд та агентство стверджують, що вона насправді реальна.
Бренд співпрацював з постачальником для створення оригінальної фарби для волосся, вирішивши почати з нуля замість ребрендингу існуючої фарби, щоб зробити її «більш автентичною», розповів Майкл Хесс, креативний директор Johannes Leonardo.
«Ми визначили наш фірмовий колір Pantone, і вони змогли ідеально підібрати його та надіслати нам кілька зразків, щоб ми могли їх протестувати», — сказав він, додавши, що вони продовжували тестувати, поки не знайшли колір, який точно відповідав як на волоссі, так і в баночці.
Керівник відділу комунікацій Johannes Leonardo навіть долучився до цієї справи і пофарбував власне волосся.
Мета — заохотити людей бути сміливими і не вибачатися, що роблять те, що робить їх щасливими, і виражати себе через волосся. Саме тому бренд також співпрацював з Фокс, чия репутація свідчить про те, що її мало хвилює, що про неї думають люди.
Кампанія з’явилася в той час, коли Velveeta спирається на свою бренд-платформу «La Dolce Velveeta», запущену в листопаді 2021 року, яка заохочує людей робити те, що робить їх щасливими, і насолоджуватися безтурботним життям, не турбуючись про те, що можуть подумати інші.
Напівстійка фарба для волосся Velveeta Gold випускається у баночці об’ємом чотири унції, якої достатньо для фарбування короткого волосся. Фарби вистачає на 10-12 разів миття голови, і її слід наносити лише в тому випадку, якщо людина готова взяти на себе таке зобов’язання. Продукт надійшов у продаж на Amazon, поки запаси не закінчаться. Коштує вона $7,50 — ціна сиру Velveeta.
Фарба для волосся слідує за іншими продуктами, випущеними брендом, серед яких лак для нігтів, мартіні, каф для губ і сирні трюфелі.