11 Жов 2023, 14:47

Golden Drum 2023 оголосив результати: добірка українських переможців фестивалю

Щорічний європейський фестиваль реклами Golden Drum оголосив своїх переможців.

Журі присудило 50 бронзовий нагород, 37 срібних, 29 золотих та 12 гран-прі у різних групах та категоріях.

Престижне звання агентства року отримала агенція LePub, а McCann Worldgroup набрала найбільшу кількість балів і була визнана Мережею року.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Найкращим брендом, що залишив слід і отримав Гран-прі бренду, став Mastercard. Креативний директор McCann Poland Марцін Сосінський, що створив кампанію «Where to Settle», отримав престижне звання креативного директора року, цього року за підтримки Elan.

Звання Незалежної агенції року за підтримки Allfred.io отримало агентство THIS IS LOCCO з Братислави.

Продакшн-агенцією року стало ізраїльське агентство Mud production, а звання Digital-агенції року отримало румунське MRM. Цього року дебютувала номінація «Медійна агенція року», яку підтримала компанія BH Telecom, і нагороду отримало агентство UM Romania.

Нагороду Best of Genius Loci, яка відзначає локальні роботи, що представляють особливий місцевий дух, отримала агенція McCann Poland за роботу «Where to Settle», створену для клієнта Mastercard. Нагороди Best of Social Good і Game Changer, що присуджуються агентством Telemach Slovenia, журі не присудило.

MMR представляє переможців Golden Drum 2023 з України:

Новина за темою
Шортліст українських фіналістів фестивалю Golden Drum
Золото:

Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Carol for Charity для Міністерства закордонних справ України, за підтримки організації BRAND UKRAINE та Фондації Олени Зеленської у категоріях C. DIGITAL CRAFT, Music / Sound Design; A. CREATIVE USE OF MEDIA, Audio Platforms;

Срібло:
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Carol for Charity для Міністерства закордонних справ України, за підтримки організації BRAND UKRAINE та Фондації Олени Зеленської у категорії B. CONTENT, Online & Mobile.
  • Креативна агенція ANGRY з роботою Christmas not War для бренду «Бетон від Ковальської» у категорії A. INDUSTRY CRAFT (Brand Communication & Design, Outdoor, Print & Publishing, Package Design), Art Direction; . Бетонні блоки від колишніх блокпостів у Києві були перетворені на казкових героїв.
  • Креативна агенція ISD Group з проєктом Puberty and personal space для Фонду ООН у галузі народонаселення у категорії B. MOTION CRAFT (Video / Moving images), Animation. Для проекту було створено діджитал анімаційний серіал, головний герой якого переживає кризу підліткового віку й долає її виклики.
  • Креативна агенція Banda Agency з кампанією Be Brave Like Ukraine для Міністерства цифрової трансформації України у категорії A. INDUSTRY CRAFT (Brand Communication & Design, Outdoor, Print & Publishing, Package Design), Copywriting.
Бронза:
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Carol for Charity для Міністерства закордонних справ України, за підтримки організації BRAND UKRAINE та Фондації Олени Зеленської у категоріях C. ENGAGEMENT, Real-time engagement; D. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Digital & Mobile Creativity; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Digital Media Engagement; F. CONTENT, Targeted Storytelling & Experience; B. SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good.
  • Креативна агенція Banda Agency з кампанією Be Brave Like Ukraine для Міністерства цифрової трансформації України у категорії B. CONTENT, PR. Головна місія проєкту — зафіксувати та поширити асоціацію «Україна = сміливість».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео