Щорічний європейський фестиваль реклами Golden Drum оголосив своїх фіналістів. Переможці Golden Drum будуть оголошені на церемонії вручення нагород 10 жовтня.
MMR пропонує добірку робіт, які представляють Україну цього року:
Креативна агенція ANGRY з роботою Christmas not War для бренду «Бетон від Ковальської» у категорії C. OUT OF HOME (OOH), Ambient & Experiential; A. INDUSTRY CRAFT (Brand Communication & Design, Outdoor, Print & Publishing, Package Design), Art Direction. Бетонні блоки від колишніх блокпостів у Києві були перетворені на казкових героїв.
Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Carol for Charity для Міністерства закордонних справ України, за підтримки організації BRAND UKRAINE та Фондації Олени Зеленської у категоріях D. AUDIO, Radio & Audio; B. CONTENT, Online & Mobile; C. ENGAGEMENT; D. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Digital & Mobile Creativity; F. SPORTS, POP CULTURE & ART, Entertainment; C. DIGITAL CRAFT, Music / Sound Design; B. MOTION CRAFT (Video / Moving images), Sound, Design & Adapted Music; A. CREATIVE USE OF MEDIA, Audio Platforms; B. EXCELLENCE IN MEDIA; C. e/mCOMMERCE, COMMUNITY & USE OF EXPERIENCE; F. CONTENT, Targeted Storytelling & Experience; A. GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT; B. SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good.
Креативна агенція ISD Group з проєктом Puberty and personal space для Фонду ООН у галузі народонаселення у категорії B. MOTION CRAFT (Video / Moving images), Animation. Для проекту було створено діджитал анімаційний серіал, головний герой якого переживає кризу підліткового віку й долає її виклики.
Креативна агенція Banda Agency з роботами:
- How are u? для Міністерства охорони здоров’я України та ініціативи Олени Зеленської «Без бар’єрів» у категорії F. DESIGN, Visual Identities.
- Be Brave Like Ukraine для Міністерства цифрової трансформації України у категорії C. OUT OF HOME (OOH), Billboards; B. CONTENT, PR; A. INDUSTRY CRAFT (Brand Communication & Design, Outdoor, Print & Publishing, Package Design), Copywriting; A. GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT. Головна місія проєкту — зафіксувати та поширити асоціацію “Україна = сміливість”.
- UNITY SANS, створеної у рамках ініціативи «We build Ukraine», яку запустив Уряд та Володимир Зеленський, у категорії A. INDUSTRY CRAFT (Brand Communication & Design, Outdoor, Print & Publishing, Package Design), Typography.
Креативне агентство provid з роботою Russian Bullet: A Typeface for Russian Language у категорії F. DESIGN, Digital Design. Команда створила кириличний шрифт для літер російської мови, де замість звичних знаків використано графічні кульові отвори зі світлин, зроблених на деокупованих територіях.