Call of Duty та Liquid Death об’єднались для боротьби за права зомбі
08 Лис 2023, 13:36

Call of Duty та Liquid Death об’єднались для боротьби за права зомбі

У світі, де зомбі блукають вулицями і ласують мізками, одна компанія з виробництва води Liquid Death і одна франшиза відеоігор Call of Duty: Modern Warfare III стали на захист зомбі.

Liquid Death, постачальник консервованої води, та Call of Duty: Modern Warfare III від Activision запустили нову спільну кампанію під назвою «Save the Zombies», щоб захистити права колись живих.

Оприлюднена фейкова соціальна реклама знайомить аудиторію з Petu (Люди за етичне поводження з неживими) — жартівливою організацією, створеною за зразком Peta (Люди за етичне поводження з тваринами), яка цілком серйозно ставиться до того, як особиста гідратація допомагає зомбі залишатися ситими, коли вони харчуються людськими мізками.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Робота також рекламує нову гру Call of Duty: Modern Warfare III, яка вийде вже 10 листопада. Нова гра містить новий ігровий режим під назвою Modern Warfare Zombies, який вперше знаменує появу зомбі у франшизі Modern Warfare.

За словами компанії-виробника Activision, нова версія Modern Warfare Zombies може похвалитися найбільшою картою в історії франшизи, а також багатокористувацьким режимом, який дозволяє гравцям об’єднуватися з іншими загонами, щоб вижити і боротися з величезними ордами нежиті.

Ідея та розробка кампанії належить власній продакшн-компанії Liquid Death Death Machine.

«Ця ідея виникла з простого запитання, яке ми поставили собі: якби зомбі дійсно існували у світі, що б Liquid Death робили з цим? Відповідь була досить очевидною», — розповів Енді Пірсон, віце-президент Liquid Death з креативу.

«Як бренд, орієнтований на справу, ми б виступили проти вбивства зомбі. Найцікавіше в цьому — зануритися у світ розважальної франшизи, з якою ми співпрацюємо, і подивитися, куди ми вписуємося, як ми це робили раніше з The Boys. Це було одне з тих партнерств, яке виникло дуже природно. Обидві сторони взаємно захоплюються один одним, тож коли ми познайомилися з командою Activision, все склалося дуже органічно».

Нагадаємо, бренд Liquid Death, відповідальний за ляльки вуду Стіва-О, набори для клізм Тревіса Баркера та свічки у формі відрубаної руки від Марти Стюарт, нещодавно створив «діру слави» коміка Тома Сегури.

Розкажіть друзям про новину