Call of Duty та Liquid Death об’єднались для боротьби за права зомбі
08 Лис 2023, 13:36

Call of Duty та Liquid Death об’єднались для боротьби за права зомбі

У світі, де зомбі блукають вулицями і ласують мізками, одна компанія з виробництва води Liquid Death і одна франшиза відеоігор Call of Duty: Modern Warfare III стали на захист зомбі.

Liquid Death, постачальник консервованої води, та Call of Duty: Modern Warfare III від Activision запустили нову спільну кампанію під назвою «Save the Zombies», щоб захистити права колись живих.

Оприлюднена фейкова соціальна реклама знайомить аудиторію з Petu (Люди за етичне поводження з неживими) — жартівливою організацією, створеною за зразком Peta (Люди за етичне поводження з тваринами), яка цілком серйозно ставиться до того, як особиста гідратація допомагає зомбі залишатися ситими, коли вони харчуються людськими мізками.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Робота також рекламує нову гру Call of Duty: Modern Warfare III, яка вийде вже 10 листопада. Нова гра містить новий ігровий режим під назвою Modern Warfare Zombies, який вперше знаменує появу зомбі у франшизі Modern Warfare.

За словами компанії-виробника Activision, нова версія Modern Warfare Zombies може похвалитися найбільшою картою в історії франшизи, а також багатокористувацьким режимом, який дозволяє гравцям об’єднуватися з іншими загонами, щоб вижити і боротися з величезними ордами нежиті.

Ідея та розробка кампанії належить власній продакшн-компанії Liquid Death Death Machine.

«Ця ідея виникла з простого запитання, яке ми поставили собі: якби зомбі дійсно існували у світі, що б Liquid Death робили з цим? Відповідь була досить очевидною», — розповів Енді Пірсон, віце-президент Liquid Death з креативу.

«Як бренд, орієнтований на справу, ми б виступили проти вбивства зомбі. Найцікавіше в цьому — зануритися у світ розважальної франшизи, з якою ми співпрацюємо, і подивитися, куди ми вписуємося, як ми це робили раніше з The Boys. Це було одне з тих партнерств, яке виникло дуже природно. Обидві сторони взаємно захоплюються один одним, тож коли ми познайомилися з командою Activision, все склалося дуже органічно».

Нагадаємо, бренд Liquid Death, відповідальний за ляльки вуду Стіва-О, набори для клізм Тревіса Баркера та свічки у формі відрубаної руки від Марти Стюарт, нещодавно створив «діру слави» коміка Тома Сегури.

Розкажіть друзям про новину