Liquid Death створив «діру слави» коміка Тома Сегури
20 Вер 2023, 16:20

Liquid Death створив «діру слави» коміка Тома Сегури

Бренд Liquid Death, відповідальний за ляльки вуду Стіва-О, набори для клізм Тревіса Баркера та свічки у формі відрубаної руки від Марти Стюарт, випустив нову епатажну річ, натхненну знаменитістю.

Liquid Death, підтримуючи ідею сталого розвитку, запустив «Переробну дірку слави Тома Сегури» у співпраці з американським стендап-коміком та актором Томом Сегурою.

Лімітований продукт за ціною 58 доларів, має висоту 92 см та зображує обличчя коміка з круглим вирізом замість рота, який, за словами бренду, «ідеально підходить для того, щоб люди могли встромляти туди своє алюмінієве сміття».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Звісно, Liquid Death не може контролювати, що саме пхають у картонне обличчя Сегури, але бренд заявляє, що віддає перевагу алюмінію лише тому, що 95% пластикових відходів потрапляє на звалища, згідно з даними Greenpeace.

Бренд консервованої води представив «діру слави» у ролику у стилі рекламних телепрограм з Сегурою в головній ролі, який розповідає про неї надто захопленій аудиторії в студії: «Моя діра слави ідеально підходить для всіх випадків — що б не робило вас щасливими, і ви хочете відсвяткувати, використовуйте мій рот! Ми всі разом можемо запустити потяг проти пластикового забруднення!»

Частина коштів, отриманих від продажу продукції, перераховується некомерційним групам у рамках постійної ініціативи бренду #DeathToPlastic.

Розкажіть друзям про новину