Liquid Death створив «діру слави» коміка Тома Сегури
20 Вер 2023, 16:20

Liquid Death створив «діру слави» коміка Тома Сегури

Бренд Liquid Death, відповідальний за ляльки вуду Стіва-О, набори для клізм Тревіса Баркера та свічки у формі відрубаної руки від Марти Стюарт, випустив нову епатажну річ, натхненну знаменитістю.

Liquid Death, підтримуючи ідею сталого розвитку, запустив «Переробну дірку слави Тома Сегури» у співпраці з американським стендап-коміком та актором Томом Сегурою.

Лімітований продукт за ціною 58 доларів, має висоту 92 см та зображує обличчя коміка з круглим вирізом замість рота, який, за словами бренду, «ідеально підходить для того, щоб люди могли встромляти туди своє алюмінієве сміття».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Звісно, Liquid Death не може контролювати, що саме пхають у картонне обличчя Сегури, але бренд заявляє, що віддає перевагу алюмінію лише тому, що 95% пластикових відходів потрапляє на звалища, згідно з даними Greenpeace.

Бренд консервованої води представив «діру слави» у ролику у стилі рекламних телепрограм з Сегурою в головній ролі, який розповідає про неї надто захопленій аудиторії в студії: «Моя діра слави ідеально підходить для всіх випадків — що б не робило вас щасливими, і ви хочете відсвяткувати, використовуйте мій рот! Ми всі разом можемо запустити потяг проти пластикового забруднення!»

Частина коштів, отриманих від продажу продукції, перераховується некомерційним групам у рамках постійної ініціативи бренду #DeathToPlastic.

Розкажіть друзям про новину