Liquid Death має звичку поєднувати знаменитостей зі своїми епатажними продуктами, наприклад, Марта Стюарт і свічка у вигляді відрубаної руки, а навесні цього року Джейлен Грін з НБА рекламував баскетбольний м’яч у вигляді розчленованої голови.
Ці лімітовані товари, які були справжніми, можуть здатися нудними порівняно з новим гаджетом, який символізує зв’язок барабанщика Blink-182 Тревіса Баркера з культовим улюбленим напоєм.
Брендовий продукт був натхненний відомим альбомом гурту «Enema of the State».
Колекційний набір для клізми Liquid Death містить спринцівку для клізми та високу бляшанку з водою з автографом Баркера. Він обійдеться споживачам у 182 долари, що може бути невеликою ціною, якщо галас навколо нього відповідає дійсності (у супровідному відео Баркер каже, що цей продукт є секретом його життєвої удачі, від казкового весілля до альбомів, що продаються мільйонами).
Концепція спочатку прийшла від партнера агентства Humanaut, а внутрішня команда Liquid Death розробила кампанію, яка могла б бути схожою на скетч SNL, що став візитною карткою маркетингу бренду.
Окрім того, що Баркер є відомою рок-зіркою, він «надзвичайно успішний продюсер і бізнесмен, одружений з представницею, по суті, американської королівської сім’ї, він навіть пережив численні випадки смерті – у нього неймовірна історія. Тож ми пожартували: А що, якби ми могли приписати собі все це?», – розповів Енді Пірсон, віце-президент Liquid Death з креативу.
«Геніальність Liquid Death полягає в тому, що вони вбудували в свою ДНК вміння веселитися, дивувати і бути нешанобливими, – сказав Девід Літтлджон, головний креативний директор Humanaut. – Це і в їхній назві, і в дизайні бляшанки, і в усьому, що вони роблять».
Для просування продукту Liquid Death зняла чорно-біле відео в стилі кінематографічної правди з оголеним Баркером, який демонструє свої численні татуювання і добре відомі навички гри на барабанах.
Міні-фільм ставить питання: «Якщо продукт зміг підняти його в стратосферу, як в особистому, так і в професійному плані, то що він може зробити для пересічного Джо чи Джейн?».
Бренд зробив застереження, що клізма не призначена для використання як справжній медичний пристрій і «ніколи не слід вводити її в задній прохід або поблизу нього без попередньої консультації з лікарем».