Тревіс Баркер знявся оголеним для реклами клізми
26 Кві 2023, 17:49

Тревіс Баркер знявся оголеним для реклами клізми

Liquid Death має звичку поєднувати знаменитостей зі своїми епатажними продуктами, наприклад, Марта Стюарт і свічка у вигляді відрубаної руки, а навесні цього року Джейлен Грін з НБА рекламував баскетбольний м’яч у вигляді розчленованої голови.

Ці лімітовані товари, які були справжніми, можуть здатися нудними порівняно з новим гаджетом, який символізує зв’язок барабанщика Blink-182 Тревіса Баркера з культовим улюбленим напоєм.

Брендовий продукт був натхненний відомим альбомом гурту «Enema of the State».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Колекційний набір для клізми Liquid Death містить спринцівку для клізми та високу бляшанку з водою з автографом Баркера. Він обійдеться споживачам у 182 долари, що може бути невеликою ціною, якщо галас навколо нього відповідає дійсності (у супровідному відео Баркер каже, що цей продукт є секретом його життєвої удачі, від казкового весілля до альбомів, що продаються мільйонами).

Концепція спочатку прийшла від партнера агентства Humanaut, а внутрішня команда Liquid Death розробила кампанію, яка могла б бути схожою на скетч SNL, що став візитною карткою маркетингу бренду.

Окрім того, що Баркер є відомою рок-зіркою, він «надзвичайно успішний продюсер і бізнесмен, одружений з представницею, по суті, американської королівської сім’ї, він навіть пережив численні випадки смерті – у нього неймовірна історія. Тож ми пожартували: А що, якби ми могли приписати собі все це?», – розповів Енді Пірсон, віце-президент Liquid Death з креативу.

«Геніальність Liquid Death полягає в тому, що вони вбудували в свою ДНК вміння веселитися, дивувати і бути нешанобливими, – сказав Девід Літтлджон, головний креативний директор Humanaut. – Це і в їхній назві, і в дизайні бляшанки, і в усьому, що вони роблять».

Для просування продукту Liquid Death зняла чорно-біле відео в стилі кінематографічної правди з оголеним Баркером, який демонструє свої численні татуювання і добре відомі навички гри на барабанах.

Міні-фільм ставить питання: «Якщо продукт зміг підняти його в стратосферу, як в особистому, так і в професійному плані, то що він може зробити для пересічного Джо чи Джейн?».

Бренд зробив застереження, що клізма не призначена для використання як справжній медичний пристрій і «ніколи не слід вводити її в задній прохід або поблизу нього без попередньої консультації з лікарем».

Розкажіть друзям про новину