Liquid Death створив ляльок вуду зі справжнім волоссям
01 Вер 2023, 15:32

Liquid Death створив ляльок вуду зі справжнім волоссям

Компанія з виробництва консервної води Liquid Death, яка звикла дивувати всіх креативом, представила новий трюк зі знаменитостями та частинами їхніх тіл. Цього разу бренд поголив голову Стіву-О, зірці серіалу «Диваки», і використав його волосся для ляльок вуду.

Напередодні моторошного сезону консервована вода з панківським настроєм випустила лімітований «повністю натуральний» товар разом із роликом, що детально описав процес виготовлення. Для скептиків віце-президент Liquid Death з креативу Енді Пірсон пообіцяла автентичність.

«Ця річ на 100% справжня, — сказала Пірсон. — Ми особисто поголили голову Стіву-О і віддали банку з його волоссям практикуючому магу, який допоміг виготовити ляльок і активувати кожну з них».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Стів-О раніше довів свою прихильність до бренду і оголосив себе офіційним амбасадором минулого року, зробивши на шиї татуювання з логотипом Liquid Death.

«Я збрехав би, якби сказав, що мене це не лякає, — сказав Стів-О, — але я так люблю Liquid Death, що сказав: «До біса це».

За словами Пірсон, інші, включаючи нареченою Стів-О, «цілком закономірно злякалися», а деякі відомі друзі бренду «не захотіли отримати такий подарунок».

Очевидно, що є межа тому, скільки може витримати людське тіло, тому лише доступні лише 300 ляльок, щоб, ймовірно, тримати «трюки» в контрольованому спіритичному середовищі. Крім того, бренд встановив ліміт на дві ляльки для одного покупця.

Шанувальники можуть придбати ляльку за 125 доларів на сайті Liquid Death.

Розкажіть друзям про новину