01 Вер 2023, 15:32

Liquid Death створив ляльок вуду зі справжнім волоссям

Компанія з виробництва консервної води Liquid Death, яка звикла дивувати всіх креативом, представила новий трюк зі знаменитостями та частинами їхніх тіл. Цього разу бренд поголив голову Стіву-О, зірці серіалу «Диваки», і використав його волосся для ляльок вуду.

Напередодні моторошного сезону консервована вода з панківським настроєм випустила лімітований «повністю натуральний» товар разом із роликом, що детально описав процес виготовлення. Для скептиків віце-президент Liquid Death з креативу Енді Пірсон пообіцяла автентичність.

«Ця річ на 100% справжня, — сказала Пірсон. — Ми особисто поголили голову Стіву-О і віддали банку з його волоссям практикуючому магу, який допоміг виготовити ляльок і активувати кожну з них».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Стів-О раніше довів свою прихильність до бренду і оголосив себе офіційним амбасадором минулого року, зробивши на шиї татуювання з логотипом Liquid Death.

«Я збрехав би, якби сказав, що мене це не лякає, — сказав Стів-О, — але я так люблю Liquid Death, що сказав: «До біса це».

За словами Пірсон, інші, включаючи нареченою Стів-О, «цілком закономірно злякалися», а деякі відомі друзі бренду «не захотіли отримати такий подарунок».

Очевидно, що є межа тому, скільки може витримати людське тіло, тому лише доступні лише 300 ляльок, щоб, ймовірно, тримати «трюки» в контрольованому спіритичному середовищі. Крім того, бренд встановив ліміт на дві ляльки для одного покупця.

Шанувальники можуть придбати ляльку за 125 доларів на сайті Liquid Death.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео