04 Лип 2024, 09:59

Синергія українського вина KOBLEVO та Самчиківського розпису

Бренд Koblevo найстарший масмаркет бренд українського вина, який розвивається на ринку України вже понад 20 років. Бренд сприймається як відомий український бренд, перевірений часом. Найбільш притаманна бренду асоціація — символ українського виноробства, адже KOBLEVO — залишається найбільш відомим брендом з найбільш активним знанням у покупців — 93%, згідно дослідження «Діагностика здоров’я бренду» 2023 року.

Бренд постійно розвивається: виробляє українське вино за класичними технологіями з незмінною високою якістю, інвестує у розвиток галузі та постійно радує споживача новими позиціями в асортименті.

Створення автентичної серії вин стало доказом незламності та віри в майбутнє. Команда KOBLEVO, звернулись до команди UAMAZE, яка вбачає своєю місією зберігати та популяризувати українське мистецтво. Вже понад 12 років активісти займаються відродженням Самчиківського розпису — навчають майстрів, а до війни проводили майстер-класи та екскурсії в Самчики, де є давні малюнки на будиночках у музеї просто неба. Такими малюнками з вираженими мазками яскравих кольорів здавна українські маляри розписували будинки зовні та всередині, посуд та інші побутові речі. Походить цей вид творчості з Південно-Східної Волині і сьогодні практично зник з нашого вжитку та стирається з пам’яті. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Наразі патріотична серія налічує 4 позиції українського вина: «Стефанія», «Мрія», «Моя Червона Калина» та «Вільна Пташка». Кожна позиція вина — це ще один візерунок, ще одна частинка української душі. Серце кожного українця відгукується своїми емоціями, думками і спогадами на ці назви. Але спільне для усіх те, що вино з пташкою, калиною, лелекою-мрією, жінкою-берегинею на етикетках вабить не лише приємним смаком, а й життєствердним символізмом — прагненням до волі, шаною вірності, нескінченністю мрії, вічністю любові.

Також цього року ми розширили автентичну лінійку ще одною позицією — «Одеський Чорний»! Нова позиція вина створена на честь унікального сорту винограду, який росте лише в Україні і який є локальним автентичним сортом винограду в нашій країні. Одеський чорний прославляє українське виноробство на весь світ та зміцнює його імідж. Вино KOBLEVO «Одеський Чорний» поповнило скарбницю вин Koblevo Автентичної лінійки. Полотно майстра самчиківського розпису зображеного на етикетці продовжує зачаровувати цінителів виноробного та художнього мистецтв багатою палітрою барв та оригінальністю. Вино має насичений червоний колір, оксамитовий смак з нотами стиглих фруктів. У ароматі відчуваються прянощі та ноти червоних ягід. У травні 2024 року вино отримало 2 срібні медалі у рамках дегустаційного конкурсу Першого всеукраїнського фестивалю «День Одеського чорного» за участі експертів та сомельє Всеукраїнської асоціації виноробів.

Філософія нової лінійки KOBLEVO невимушено візуально відобразилася в дизайнах винних пляшок через зубчасті сюжети дивовижного Самчиківського розпису. 

Тому бренд KOBLEVO пишається можливістю долучитися по популяризації українського мистецтва, нести соціально-відповідальну місію та довести, що українське вино KOBLEVO — це також витвір мистецтва!

Довгострокова ціль промо кампанії — побудова лояльного ставлення до українського вина у поєднанні з лояльністю до українського мистецтва, культури, кухні, як давніх, так і сучасних.  

Надзадача — змінити менталітет українців, вплинути на вибір — купувати у вітчизняного виробника. Закохати споживача в Українське вино — як круте, класне, автентичне вино!

Розкажіть друзям про новину

Нове відео