Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Модель OnlyFans оштрафували на 35 700 грн за виробництво й збут порно
Дніпровський районний суд Києва 15 липня оштрафував уродженку Одещини, яка заробляла на платформі OnlyFans.
Adidas видалив рекламу з Беллою Хадід після критики з боку Ізраїлю
Компанія Adidas відмовилася від участі супермоделі Белли Хадід, яка є наполовину палестинкою, у рекламній кампанії кросівок SL72.
Українська агенція стала агенцією року PROI у регіоні EMEA
Під час PROI Global Summit 2024 команда Be—it Agency була визнана Агенцією року у регіоні EMEA (Європа, Близький Схід та Африка) найбільшим глобальним консорціумом агенцій, що працюють у сфері бізнес-комунікацій. Також відеоролик агенції став кращим у глобальній конкурсній програмі PROI Film Festival.
Трейлер фільму «Дедпул і Росомаха» потрапив до Книги рекордів Гіннеса
Голлівудські зірки Раян Рейнольдс і Г’ю Джекман потрапили до Книги рекордів Гіннеса за вражаючий успіх трейлера фільму «Дедпул і Росомаха».
Креативи тижня:
Balenciaga представила «ношений» браслет рейвера за €3500
Розкішний модний дім Balenciaga змусив інтернет гудіти через свій останній аксесуар — потертий та «ношений» браслет рейвера від Balenciaga Couture за астрономічною ціною €3500(приблизно $3789).
Мережа супермаркетів представила набір їжі на випадок апокаліпсису
Американська мережа супермаркетів Costco представила набір продуктів на випадок надзвичайних ситуацій, якого вистачить на 25 років.
В Україні визначили переможців першого фестивалю ШІ від українського медіасервісу
Медіасервіс MEGOGO оголосив переможців першого креаторського фестивалю штучного інтелекту MEGOGO AI Film Festival в рамках церемонії нагородження XV Одеського міжнародного кінофестивалю 20 липня.
Крафтова пончична створила смаколики на честь фільму «Дедпул і Росомаха»
Українська мережа пончичних Ponchyk Boy презентувала два пончики, натхненні фільмом «Дедпул і Росомаха».
Ілон Маск, Джо Байден та інші відомі люди взяли участь у показі мод
Американський мільярдер Ілон Маск сколихнув соціальні мережі відеороликом, створеним за допомогою штучного інтелекту, у якому світові лідери та технологічні діячі дефілюють у футуристичному вбранні.
Гігантський ананас проїхався вулицями Лондона
Бренд лікеру Malibu та виробник альтернативного молока Oatly відправили гігантський цементозмішувач у вигляді ананаса на вулиці Лондона, щоб оголосити про запуск колаборації «Piña Oatlada».
Працівникам «Привозу» — ви справжні віртуози: білборди привітали українські ринки з Днем торгівлі
Мережа супермаркетів «Сільпо» з нагоди Дня торгівлі розмістила білборди з привітанням біля відомих українських ринків у Києві, Львові, Дніпрі та Одесі.
Добірка тижня:
Олімпійські ігри 2024: добірка кампаній від Coca-Cola, Nike та інших
Від натхненного погляду на перемогу від Nike до зворушливої данини спортсменам та їхнім домашнім улюбленцям від Nulo — ось огляд найбільш пам’ятних та інноваційних кампаній, які вже встигли запам’ятатися.
Дослідження тижня:
Українці зменшують своє перебування онлайн та менше цікавляться брендами: дослідження
Згідно з результатами досліджень Kantar Україна у 2024 році, спостерігається певна динаміка поведінки споживачів, яка характеризує кризовість періоду та взагалі притаманна певним етапам рецесії.
Експертні матеріали тижня:
«Секс та місто» та теорії Зигмунда Фрейда: як робити крутий контент
Мистецтво та маркетинг завжди були дуже сильно пов’язані між собою, проте у стрімкому світі розвитку соцмереж творчість починає виходити на перший план. Як правильно черпати натхнення у творчості, чи потрібно співпрацювати з митцями та чому важливо дивитися серіали, щоб робити крутий контент? Усі ці питання розбирає Дар’я Сальнікова, власниця SMM-агенції Better call Daria.
Ольга Руднєва, CEO Superhumans Center: ера скриптів у комунікаціях, магія реабілітації та суперлюди
Ольга Руднєва — СЕО Superhumans Center, у восьмому випуску подкасту «Не під запис» розповіла про нові підходи до комунікації в часи кризи, чому важливо реагувати на моральні травми та невидимі втрати в суспільстві та створення місця, де кожен може стати героєм своєї власної історії, перетворюючи виклики на силу. Ділимось ключовими ідеями героїні з випуску.