У Китаї KFC співпрацювала з брендом ігрової електроніки Asus Republic of Gamers (ROG), щоб випустити клавіші клавіатури, які роздавали разом із меню Wagyu.
Шанувальники могли придбати набір із шести колекційних клавіш, випущених лімітованим тиражем у кольорах обох брендів. У наборі є літери K, F і C в культовому червоно-білому дизайні, клавіша «CAPS» з китайським текстом, а також дві клавіші з логотипами KFC і ROG.
Все це було розроблено для ідеального поєднання з клавіатурами серії NX від Asus, але залишається сумісним з більшістю клавіатур Cherry MX, дуже популярних серед геймерів та фанатів точного набору тексту.
Ця акція є частиною китайської кампанії «Fortress of Faith», яка проводилася в кінці червня протягом дуже короткого терміну — лише трьох днів. За приблизно 5,60 доларів клієнти отримували бургер Wagyu з логотипом Asus ROG та набір ексклюзивних клавіш.
