Українська агенція стала агенцією року PROI у регіоні EMEA
22 Лип 2024, 15:28

Українська агенція стала агенцією року PROI у регіоні EMEA

Під час PROI Global Summit 2024 команда Be—it Agency була визнана Агенцією року у регіоні EMEA (Європа, Близький Схід та Африка) найбільшим глобальним консорціумом агенцій, що працюють у сфері бізнес-комунікацій. Також відеоролик агенції став кращим у глобальній конкурсній програмі PROI Film Festival. 

Нагорода PROI Agency of the Year щорічно присуджується одній агенції в кожному регіоні за виняткове зростання та розвиток бізнесу у сфері комунікацій протягом попереднього календарного року. Кожен лауреат оцінювався за такими критеріями, як міцність бізнесу, зокрема зростання доходів і кількості нових клієнтів, розвиток талантів, інновації, визнання у галузі, а також внесок у діяльність PROI. 

Організатори відзначили, що у 2023 році, попри війну в Україні, Be—іt Agency досягла значного приросту клієнтів (частка нового бізнесу склала 32% у структурі доходу), забезпечила суттєве зростання доходу, розширення та стабільне завантаження команди, а також підтримку та розвиток співробітників.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Під час панельної дискусії саміту, присвяченій стійкості, Наталія Попович, засновниця Be—it Agency та One Philosophy Group, поділилася надихаючими історіями про роботу команди та українських комунікаційників в умовах війни та представила практичні стратегії управління кризою, підкресливши важливість життєстійкості бізнесу в часи потрясінь: 

«Для нас це велика честь і приємна підтримка — отримати визнання з боку наших колег у світі, адже кожен день успішного функціонування бізнесу в Україні зараз є викликом.  У порівнянні з викликами війни, проблеми розвитку чи зростання, з якими стикаються агенції в інших регіонах, здаються їм значно меншими. В умовах понад двох років повномасштабного вторгнення та протистояння агресії рф, ми в Be—it та One Philosophy продовжуємо створювати історії зі змістом, які сприяють відновленню української економіки, допомозі Україні, а також розвитку нашої команди та бізнесу клієнтів. Крім того, я вдячна партнерам з мережі PROI за їхню готовність долучатись до інформаційно-просвітницьких ініціатив у світі з нашого боку та їх допомогу в лобіюванні підтримки України», — зазначила Наталія Попович.

«Ми пишаємося тим, що наша робота отримала високу оцінку від міжнародної PR-спільноти. Вся команда багато працює над створенням ефективних комунікаційних стратегій, які допомагають нашим клієнтам будувати міцну репутацію як серед зовнішніх, так і внутрішніх аудиторій. Наша експертиза у стратегічних комунікаціях, кризовому менеджменті, інтегрованих кампаніях та креативний підхід допомагають нам разом із клієнтами створювати успішні історії та зміцнювати їхній бізнес, змінюючи на краще реальність, в якій ми існуємо», — зазначила директорка агенції Be—it Agency Мирослава Грібова.

Цього року нагородою PROI Agency of the Year у регіоні US (Сполучені Штати Америки) була відзначена агенція C+C, яка у 2023 році значно розширила свою клієнтську базу на Східному узбережжі США та здобула понад 45 галузевих нагород. В APAС (Азійсько-Тихоокеанський регіон) переможницею стала агенція Adfactors PR, одна з найбільших в Індії, яка залучила понад 100 клієнтів протягом минулого року та організувала навчання застосуванню ChatGPT та інших інструментів штучного інтелекту для проведення досліджень, аналізу та створення контенту для понад 1 000 своїх співробітників.

Розкажіть друзям про новину