Під час PROI Global Summit 2024 команда Be—it Agency була визнана Агенцією року у регіоні EMEA (Європа, Близький Схід та Африка) найбільшим глобальним консорціумом агенцій, що працюють у сфері бізнес-комунікацій. Також відеоролик агенції став кращим у глобальній конкурсній програмі PROI Film Festival.
Нагорода PROI Agency of the Year щорічно присуджується одній агенції в кожному регіоні за виняткове зростання та розвиток бізнесу у сфері комунікацій протягом попереднього календарного року. Кожен лауреат оцінювався за такими критеріями, як міцність бізнесу, зокрема зростання доходів і кількості нових клієнтів, розвиток талантів, інновації, визнання у галузі, а також внесок у діяльність PROI.
Організатори відзначили, що у 2023 році, попри війну в Україні, Be—іt Agency досягла значного приросту клієнтів (частка нового бізнесу склала 32% у структурі доходу), забезпечила суттєве зростання доходу, розширення та стабільне завантаження команди, а також підтримку та розвиток співробітників.
Під час панельної дискусії саміту, присвяченій стійкості, Наталія Попович, засновниця Be—it Agency та One Philosophy Group, поділилася надихаючими історіями про роботу команди та українських комунікаційників в умовах війни та представила практичні стратегії управління кризою, підкресливши важливість життєстійкості бізнесу в часи потрясінь:
«Для нас це велика честь і приємна підтримка — отримати визнання з боку наших колег у світі, адже кожен день успішного функціонування бізнесу в Україні зараз є викликом. У порівнянні з викликами війни, проблеми розвитку чи зростання, з якими стикаються агенції в інших регіонах, здаються їм значно меншими. В умовах понад двох років повномасштабного вторгнення та протистояння агресії рф, ми в Be—it та One Philosophy продовжуємо створювати історії зі змістом, які сприяють відновленню української економіки, допомозі Україні, а також розвитку нашої команди та бізнесу клієнтів. Крім того, я вдячна партнерам з мережі PROI за їхню готовність долучатись до інформаційно-просвітницьких ініціатив у світі з нашого боку та їх допомогу в лобіюванні підтримки України», — зазначила Наталія Попович.
«Ми пишаємося тим, що наша робота отримала високу оцінку від міжнародної PR-спільноти. Вся команда багато працює над створенням ефективних комунікаційних стратегій, які допомагають нашим клієнтам будувати міцну репутацію як серед зовнішніх, так і внутрішніх аудиторій. Наша експертиза у стратегічних комунікаціях, кризовому менеджменті, інтегрованих кампаніях та креативний підхід допомагають нам разом із клієнтами створювати успішні історії та зміцнювати їхній бізнес, змінюючи на краще реальність, в якій ми існуємо», — зазначила директорка агенції Be—it Agency Мирослава Грібова.
Цього року нагородою PROI Agency of the Year у регіоні US (Сполучені Штати Америки) була відзначена агенція C+C, яка у 2023 році значно розширила свою клієнтську базу на Східному узбережжі США та здобула понад 45 галузевих нагород. В APAС (Азійсько-Тихоокеанський регіон) переможницею стала агенція Adfactors PR, одна з найбільших в Індії, яка залучила понад 100 клієнтів протягом минулого року та організувала навчання застосуванню ChatGPT та інших інструментів штучного інтелекту для проведення досліджень, аналізу та створення контенту для понад 1 000 своїх співробітників.