Щороку в останній четвер вересня відзначають Всесвітній день моря. Український бренд MOLODO разом із Vogue Ukraine створили особливий спецпроєкт, у якому ZLATA OGNEVICH, Анна Різатдінова, Марія Кауфман, Влада Ліберова та Надія Котвицька, які виросли біля моря, поділилися своїми найтеплішими спогадами про рідне місце. Це історії про дитинство, мрії та свободу.
Мета проєкту — привернути увагу до проблеми забруднення українських морів, які потерпають через війну.
Чорне та Азовське моря — одні з найвразливіших екосистем через ізольованість від Світового океану та обмежений водообмін. Вони вже зазнали серйозних екологічних проблем, як-от забруднення, зменшення рибних запасів та поширення інвазійних видів. З початком війни Чорне та Азовське моря опинилися під ще більшим тиском. Розливи нафтопродуктів, забруднення від пошкодженої інфраструктури, а також наслідки бойових дій становлять серйозну загрозу для природоохоронних територій. Через обмежений доступ до окупованих регіонів та заміновані ділянки, науковцям складно оцінити весь масштаб екологічних наслідків. Проте вже зараз очевидно, що після завершення війни нам потрібно буде детально дослідити найбільш постраждалі зони і створити нові природоохоронні території для відновлення цих унікальних морських екосистем.
Соф’я Садогурська
морська біологиня, експертка ГО «Екодія»
Спеціально до події бренд MOLODO випустив благодійний дроп — колекцію шовкових наволочок, масок для сну та тюрбанів у відтінку морської глибини. 20% від продажів буде передано Всесвітньому фонду природи, що займається подоланням екологічних викликів.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь