У своїй новій кампанії фінансова група Nedbank кардинально змінила підхід до реклами туристичного страхування, дозволивши злочинцям висловитися.
Замість того, щоб повчати південноафриканців про важливість туристичного страхування, кампанія звертається безпосередньо до джерела — до людей, які роблять його необхідним. У цьому випадку це грабіжники, кишенькові злодії та шахраї в туристичних центрах, таких як Барселона, Кох Самуї та Париж.
Злочинці з гордістю розповідають про свою професію та про те, як важко вони працюють, щоб заробити ваші гроші.
«Ви розумієте, що вони — працьовиті професіонали, такі самі, як і ми, — сказав Тебого Мотсепе, виконавчий директор з маркетингової стратегії Nedbank. — І коли ви думаєте про це з їхньої точки зору, як турист ви фактично стаєте їхнім бізнесом».
Інтегрована кампанія включає ролик, рекламу в соціальних мережах, друковані та радіореклами.
