Банк дав голос кишеньковим злодіям, щоб спонукати людей робити туристичне страхування
30 Лип 2025, 11:49

Банк дав голос кишеньковим злодіям, щоб спонукати людей робити туристичне страхування

У своїй новій кампанії фінансова група Nedbank кардинально змінила підхід до реклами туристичного страхування, дозволивши злочинцям висловитися.

Замість того, щоб повчати південноафриканців про важливість туристичного страхування, кампанія звертається безпосередньо до джерела — до людей, які роблять його необхідним. У цьому випадку це грабіжники, кишенькові злодії та шахраї в туристичних центрах, таких як Барселона, Кох Самуї та Париж.

Злочинці з гордістю розповідають про свою професію та про те, як важко вони працюють, щоб заробити ваші гроші.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Ви розумієте, що вони — працьовиті професіонали, такі самі, як і ми, — сказав Тебого Мотсепе, виконавчий директор з маркетингової стратегії Nedbank. — І коли ви думаєте про це з їхньої точки зору, як турист ви фактично стаєте їхнім бізнесом».

Інтегрована кампанія включає ролик, рекламу в соціальних мережах, друковані та радіореклами.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео