McDonald’s запропонував оплатити замовлення свідоцтвом про народження дитини
30 Лип 2025, 10:19

McDonald’s запропонував оплатити замовлення свідоцтвом про народження дитини

Коли батьківство стає видом спорту, McDonald’s вирішує простягнути руку допомоги виснаженим молодим батькам. Бренд запропонував несподівану пропозицію — оплатити свою їжу свідоцтвом про народження дитини.

Є дні, коли вийти на обід з новонародженим — це справжній олімпійський подвиг. Неправильно закріплене автокрісло, загублена соска, коляска, що застрягла в напівскладеному положенні… І все ж, незважаючи на втому та хаос навколо, потрібно добре харчуватися.

Мережа ресторанів фаст-фуду вирішила з добротою скористатися цим універсальним інсайтом: коли ти стаєш батьком, все стає складним — крім вечері. Звідси і з’явилася несподівана, але надзвичайно добре продумана ідея: у декількох бельгійських ресторанах батьки могли оплатити своє замовлення, пред’явивши свідоцтво про народження дитини.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розроблена агентством TBWA\Belgium, кампанія грає на простоті жесту та силі повідомлення. Зображення показують мати, яка бореться з неслухняним автокріслом, а також батька на межі нервового зриву через коляску, яка схожа на головоломку. Щоразу одна і та ж заспокійлива обіцянка: «Батьківство — це важко. Вечеря не повинна бути такою».

Активація була запущена в стратегічний момент, між Днем матері та Днем батька, у період, коли увага до батьківства є найсильнішою.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео