«Траєкторія»: шлях підтримки ветеранів, військових та їхніх родин у бізнесі та житті
27 Бер 2025, 17:28
PR

«Траєкторія»: шлях підтримки ветеранів, військових та їхніх родин у бізнесі та житті

У час, коли Україна бореться за свою свободу та водночас відновлює тил, особливої ваги набуває підтримка тих, хто повертається з фронту. Саме для них була створена програма «Траєкторія» — ініціатива, що поєднує психологічну підтримку, розвиток підприємницьких навичок і реальну фінансову допомогу. Її мета — надати ветеранам, військовослужбовцям та їхнім родинам можливість економічної стабільності й успішної інтеграції в цивільне життя.

Для реалізації програми компанія «Аврора» у партнерстві з центром підтримки підприємців Дія.Бізнес у Полтаві розробила комплексну систему підтримки. Учасники отримують доступ до навчальних вебінарів, індивідуальних консультацій та мають можливість здобути грантову допомогу до 100 000 гривень.

Завдяки співпраці з ключовими партнерами, ветерани забезпечені ресурсами, що дозволяють їм впевнено започаткувати або розвивати власну справу, зміцнюючи не лише особисту економічну незалежність, а й національну економіку загалом.

Мета та завдання

«Траєкторія» спрямована на соціальну та економічну адаптацію захисників та їхніх родин. Основні завдання програми:

  • підтримка запуску та масштабування ветеранських бізнесів;
  • розвиток підприємницьких навичок серед учасників;
  • підвищення конкурентоспроможності на ринку;
  • вихід на нові ринки збуту;
  • надання фінансової допомоги;
  • мотиваційна та психологічна підтримка.
Ми щиро віримо в силу наших захисників не лише на полі бою, а й у бізнесі. Підтримка Збройних Сил України — наш пріоритет, а допомога ветеранам — наш обов’язок. Програма «Траєкторія» — це наш внесок у спільну перемогу, в тилову стабільність і сильну економіку.
Тарас Панасенко
співвласник мережі мультимаркетів «Аврора»

Етапи реалізації

Програма охопила навчальний, психологічний і мотиваційний компоненти:

  • Освітній блок включав вебінари, лекції з маркетингу та фінансів, а також понад 400 індивідуальних консультацій.
  • Психологічна підтримка — 3 групові зустрічі з психотерапевтом.
  • Мотиваційний компонент — зустрічі з успішними ветеранами-підприємцями та їхніми родинами.

Унікальність програми

«Траєкторія» вирізняється цілісним підходом: це не лише навчання, а й створення реального бізнесу зі стартовим фінансуванням. Учасники отримали обладнання — від 3D-принтерів і ноутбуків до генераторів та вишивальних машин — що дало змогу одразу перейти до дій.

Цільова аудиторія

Програма орієнтована на ветеранів, чинних військових та їхніх дружин/чоловіків. Вона адаптована до викликів, з якими стикаються ці люди, та враховує специфіку переходу від військової служби до підприємництва.

Інструменти просування

Залучення цільової аудиторії відбувалося через партнерські ветеранські організації, соціальні мережі, прямі комунікації з військовими частинами, а також участь у форумах ветеранського бізнесу.

Нестандартні підходи

Особливу увагу привернули мотиваційні зустрічі з ТОП-підприємцями з числа ветеранів, що дали натхнення та стали прикладом реальних історій успіху. Такий емоційний контакт дав набагато більше, ніж просто знання.

Досягнення

  • Створено 25 нових ФОП, здебільшого на третій групі оподаткування.
  • Відкрито 23 нові робочі місця.
  • Очікувані щорічні податкові надходження — понад 700 тис. грн.
  • Кожен 8-й учасник програми запустив або масштабував бізнес.

Пролонгований ефект

Проєкт не завершився — навпаки він має довготривалий вплив. Учасники отримали знання, практичні навички та доступ до мережі консультацій. Наразі, запущений новий проєкт — «Траєкторія 2», що охопить ще ширше коло ветеранів та їхніх родин.

Розкажіть друзям про новину