«Shift Happens»: білборди звернулись до соцпрацівників, які мають проблеми з робочими змінами
29 Сер 2023, 17:49

«Shift Happens»: білборди звернулись до соцпрацівників, які мають проблеми з робочими змінами

Технологічна компанія Florence, яка допомагає менеджерам соціальної допомоги, медсестрам, доглядальницям заповнити робочі зміни за допомогою застосунку, запустила кампанію «We give a shift».

Кампанія звертається до стресів і проблем, з якими стикаються менеджери з медичного догляду, що шукають кращу альтернативу заповненню робочих змін, ніж використання традиційних рекрутингових компаній.

Для них на першому плані стоять повсякденні та практичні виклики їхньої роботи, тому кампанія уникає політики недоукомплектованості галузі та звертається до їхніх дуже реальних і повсякденних кадрових проблем.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Слоган кампанії — це своєрідна гра слів і походить від фрази «Give a shit», що означає «Мені начхати», а також «Shit happens», який перекладається як «Лайно трапляється».

VCCP Media очолила планування та закупівлю зовнішньої кампанії «We give a shift». Білборди були розміщені на автобусах в Бірмінгемі та Манчестері, а також біля ключових центрів догляду за хворими.

Доктор Чарльз Армітедж, генеральний директор і засновник Florence, сказав: «Занадто довго сектор соціального забезпечення Великобританії боровся з недофінансуванням, що призвело до тривожного рівня вакантних місць у всьому секторі. Роки хронічного недофінансування негативно впливають на медичних працівників, багато з яких починають втрачати надію. У рамках нашої сміливої кампанії «We give a shift» ми хочемо нагадати працівникам соціальної сфери, що вони не самотні. У Florence ми, як ніколи, віддані нашій місії — вирішити кадрову кризу та зменшити тиск, який з нею пов’язаний».

Луїза Філдінг, керуючий партнер SNAP LDN, додала: «Послуга, яку пропонує Florence, є справді інноваційною і має реальне значення для їхніх клієнтів. Наше завдання полягало в тому, щоб знайти цікавий і привабливий спосіб привернути до неї увагу. Менеджери, які надають допомогу на передовій, часто мають справу з кадровими проблемами, тому ми не могли дозволити собі бути скупими на слова. Результат: кілька справжніх постерів, які “змусять вас прочитати”».

Розкажіть друзям про новину