09 Жов 2023, 12:18

Ролик від першого лиця показав реальність бездомного життя

У, ймовірно, першій різдвяній рекламі 2023 року, креативне агентство Good Agency провело інтегровану фандрейзингову кампанію для Crisis, британської національної благодійної організації для бездомних людей. Її мета — зібрати 21 мільйон фунтів стерлінгів і допомогти покінчити з бездомністю назавжди, а не лише на Різдво.

Креатив має на меті змінити типовий наратив, який домінує у питанні бездомності, демонструючи оптимістичну думку про те, що життя поза бездомністю є досяжним. Він позиціонує Crisis at Christmas як місце, де чиясь історія може змінитися — початок життя поза межами бездомності.

Щоб досягти цього, агенція Good працювала з трьома людьми, яких підтримав Кризовий центр, над створенням повністю автентичної кампанії на всіх каналах.

Наприклад, телевізійна реклама «First Day» поставила в центр життєвий досвід, розповідаючи історію Мішель, шляхом використання зйомки від першої особи. Це дозволило Good продемонструвати її досвід з Crisis.

Протягом усієї кампанії історії розповідаються учасниками від їх імені.

Брін Етвелл, виконавчий креативний директор Good, прокоментував: «Робота над кампанією Crisis at Christmas була надзвичайно надихаючим і захоплюючим проектом для всіх нас у Good. Було особливо корисно поєднати живий досвід з новими технологіями, щоб відкрити нові горизонти, чи то через перетворення рукописного тексту на спеціальні шрифти за допомогою ШІ, чи то через використання камери Cyclops від першої особи, щоб розповісти історію Мішель та надати глядачам захоплюючий досвід. Ми сподіваємося, що кампанія матиме величезний успіх і допоможе Crisis продовжувати надавати вкрай необхідну підтримку та послуги людям, які стають бездомними по всій Великобританії».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео