PR марафон: стратегія на 2024 рік та новий рівень комунікацій бізнесу
28 Вер 2023, 17:33
PR

PR марафон: стратегія на 2024 рік та новий рівень комунікацій бізнесу

За даними дослідження State of PR, головним фокусом PR-фахівців із початком повномасштабного вторгнення стало розроблення стратегії та побудова зв’язків із медіа. Сьогодні перед українським бізнесом стоять наступні комунікаційні виклики:

  • Як будувати довгострокові активності, коли планувати просто неможливо?
  • Як комунікувати, щоб доносити важливі сенси і не потрапити до скандалу?
  • Якою має бути кризова комунікація?

Саме тому головною темою цьогорічного офлайн PR-марафону буде реновація комунікацій. 8 листопада понад 15 комунікаційних фахівців топових брендів допоможуть знайти рішення викликам, що стоять перед кожною українською компанією, та сформувати власну комунікаційну стратегію на 2024 рік. Організатори заходу — бізнес/медіа бюро еkonomika+ та онлайн-медіа про про маркетинг, комунікації та креатив mmr.ua.

Дізнайтеся більше інформації тут.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Серед спікерів:

  • Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR
  • Ксенія Тюрікова, Head of Public Relations and Employer Branding FAVBET
  • Антон Бокий, Head of PR and Social Media Marketing INTERTOP Ukraine
  • Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ
  • Катерина Співакова, керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel
  • Саша Фідкевич, бізнес-консультантка, експертка з розвитку бренді
  • Алла Позичанюк, керівниця PR-відділу Фармак
  • та ще 10+ спікерів

Поговоримо про:

  • Антикриз нон-стоп: як вижити попри все
  • Якими мають бути комунікації брендів під час війни — погляд української маркетинг-спільноти та споживачів
  • Як особистий бренд став фінансовою пірамідою сьогодення
  • Як робити проєкти, які прийме інфополе: поради по виживанню ідей в наших реаліях
  • Чи потрібна комунікація, коли твої речі носять Зеленський, Федоров, Шевченко
  • Інхаус PR-відділ vs. комунікаційне агентство: який шлях обрати бізнесу
  • та інші важливі теми, що на порядку денному кожного українського бізнесу!

Окрім практичного контенту від спікерів, на учасників чекає нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів. Головне видання про маркетинг, комунікації та креатив mmr.ua відзначить найкращі PR-кейси.

Зараз діє спеціальна вартість участі. Реєструйтеся тут за вигідною ціною та прокачайте свою PR-стратегію всього за один день.

Долучайтеся до PR марафону, аби вивести бізнес на новий рівень комунікацій з урахуванням контексту війни.

Технологічний партнер — FAVBET.
Фінансовий партнер — ПУМБ.

Розкажіть друзям про новину