PR марафон: стратегія на 2024 рік та новий рівень комунікацій бізнесу
28 Вер 2023, 17:33
PR

PR марафон: стратегія на 2024 рік та новий рівень комунікацій бізнесу

За даними дослідження State of PR, головним фокусом PR-фахівців із початком повномасштабного вторгнення стало розроблення стратегії та побудова зв’язків із медіа. Сьогодні перед українським бізнесом стоять наступні комунікаційні виклики:

  • Як будувати довгострокові активності, коли планувати просто неможливо?
  • Як комунікувати, щоб доносити важливі сенси і не потрапити до скандалу?
  • Якою має бути кризова комунікація?

Саме тому головною темою цьогорічного офлайн PR-марафону буде реновація комунікацій. 8 листопада понад 15 комунікаційних фахівців топових брендів допоможуть знайти рішення викликам, що стоять перед кожною українською компанією, та сформувати власну комунікаційну стратегію на 2024 рік. Організатори заходу — бізнес/медіа бюро еkonomika+ та онлайн-медіа про про маркетинг, комунікації та креатив mmr.ua.

Дізнайтеся більше інформації тут.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Серед спікерів:

  • Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR
  • Ксенія Тюрікова, Head of Public Relations and Employer Branding FAVBET
  • Антон Бокий, Head of PR and Social Media Marketing INTERTOP Ukraine
  • Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ
  • Катерина Співакова, керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel
  • Саша Фідкевич, бізнес-консультантка, експертка з розвитку бренді
  • Алла Позичанюк, керівниця PR-відділу Фармак
  • та ще 10+ спікерів

Поговоримо про:

  • Антикриз нон-стоп: як вижити попри все
  • Якими мають бути комунікації брендів під час війни — погляд української маркетинг-спільноти та споживачів
  • Як особистий бренд став фінансовою пірамідою сьогодення
  • Як робити проєкти, які прийме інфополе: поради по виживанню ідей в наших реаліях
  • Чи потрібна комунікація, коли твої речі носять Зеленський, Федоров, Шевченко
  • Інхаус PR-відділ vs. комунікаційне агентство: який шлях обрати бізнесу
  • та інші важливі теми, що на порядку денному кожного українського бізнесу!

Окрім практичного контенту від спікерів, на учасників чекає нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів. Головне видання про маркетинг, комунікації та креатив mmr.ua відзначить найкращі PR-кейси.

Зараз діє спеціальна вартість участі. Реєструйтеся тут за вигідною ціною та прокачайте свою PR-стратегію всього за один день.

Долучайтеся до PR марафону, аби вивести бізнес на новий рівень комунікацій з урахуванням контексту війни.

Технологічний партнер — FAVBET.
Фінансовий партнер — ПУМБ.

Розкажіть друзям про новину