04 Вер 2023, 12:59
PR

Конкурс PR-кейсів: розпочато прийом заявок

MMR анонсує прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Хто став найкращим у кожній з десяти номінацій, дізнаємося 8 листопада під час PR марафону (слідкуйте за подальшими анонсами 🙂).

Українці давно адаптувалися під наявні обставини, і базових комунікацій для підтримки нашого бойового духу після чергової безсонної ночі через ракетну атаку — недостатньо. Цьогорічний Конкурс PR-кейсів покаже, як компанії, не нехтуючи контекстом, виходять на новий рівень спілкування зі споживачем.

Номінації Конкурсу PR-кейсів:

  • PR-кампанія задля перемоги. Найкращі комунікаційні кейси, що наближають нашу перемогу, реалізовані в офлайні та / або діджиталі
  • Комунікація в соцмережах. Бренди, що створили навколо себе потужне ком‘юніті в діджиталі та своєю комунікацією заряджають українців у складні часи
  • PR-команда. Топові команди, що спільними зусиллями реалізовують складні проєкти
  • Відкритість топменеджера. Перші особи з сильним особистим брендом, що підсилюють репутацію компанії
  • Бренд роботодавця. Компанії з сильним брендом роботодавця
  • Проєкт B2G. Найкращі практики взаємодії бізнесу з державою
  • Спонсорський проєкт. Вдала інтеграція бренду у масштабний проєкт
  • Корпоративний благодійний фонд. Бізнеси, що власними зусиллями створили інструмент для збору коштів на реалізацію благодійних проєктів
  • Антикризові комунікації. Оперативне та результативне реагування на кризові ситуації з метою збереження репутації компанії
  • Амбасадор бренду. Ефективне залучення інфлюенсерів та блогерів у PR- кампанію бренду

Заповнити анкету для участі в Конкурсі PR-кейсів можна за посиланням. Кінцевий термін подачі анкети — 5 жовтня 00:00.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Участь у конкурсі платна. Один кейс може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість кейсів для участі в конкурсі. Один кейс НЕ може бути поданий у декілька номінацій.

Кейси, що подаються в рамках номінацій, мають бути актуальними станом на 2023 рік. На момент подачі анкети кейси мають бути завершені або мати проміжний результат.

Оцінюватися номінанти будуть у два етапи: онлайн-читачами MMR та експертним журі, склад якого буде оголошено незабаром.

Вартість участі:

  • 1 номінація — 8 000 грн (без ПДВ)
  • 2 номінації — 14 000 грн (без ПДВ)
  • 3 номінації — 20 000 грн (без ПДВ)

Участь у конкурсі більшої кількості кейсів прораховується індивідуально. Після заповнення анкети з номінантом сконтактує менеджер проєкту.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео