Конкурс PR-кейсів: термін прийому заявок подовжено
04 Вер 2023, 12:59
PR

Конкурс PR-кейсів: термін прийому заявок подовжено

Оргкомітет Конкурсу PR-кейсів подовжив терміни прийому анкет до 19 жовтня 23:59. Для участі в конкурсі необхідно заповнити анкету.

Українці давно адаптувалися під наявні обставини, і базових комунікацій для підтримки нашого бойового духу після чергової безсонної ночі через ракетну атаку — недостатньо. Цьогорічний Конкурс PR-кейсів покаже, як компанії, не нехтуючи контекстом, виходять на новий рівень спілкування зі споживачем.

Номінації Конкурсу PR-кейсів:

  • PR-кампанія задля перемоги. Найкращі комунікаційні кейси, що наближають нашу перемогу, реалізовані в офлайні та / або діджиталі
  • Комунікація в соцмережах. Бренди, що створили навколо себе потужне ком‘юніті в діджиталі та своєю комунікацією заряджають українців у складні часи
  • PR-команда. Топові команди, що спільними зусиллями реалізовують складні проєкти
  • Відкритість топменеджера. Перші особи з сильним особистим брендом, що підсилюють репутацію компанії
  • Бренд роботодавця. Компанії з сильним брендом роботодавця
  • Проєкт B2G. Найкращі практики взаємодії бізнесу з державою
  • Спонсорський проєкт. Вдала інтеграція бренду у масштабний проєкт
  • Корпоративний благодійний фонд. Бізнеси, що власними зусиллями створили інструмент для збору коштів на реалізацію благодійних проєктів
  • Антикризові комунікації. Оперативне та результативне реагування на кризові ситуації з метою збереження репутації компанії
  • Амбасадор бренду. Ефективне залучення інфлюенсерів та блогерів у PR- кампанію бренду

Заповнити анкету для участі в Конкурсі PR-кейсів можна за посиланням. Кінцевий термін подачі анкети — 19 жовтня 23:59.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Участь у конкурсі платна. Один кейс може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість кейсів для участі в конкурсі. Один кейс НЕ може бути поданий у декілька номінацій.

Кейси, що подаються в рамках номінацій, мають бути актуальними станом на 2023 рік. На момент подачі анкети кейси мають бути завершені або мати проміжний результат.

Оцінюватися номінанти будуть у два етапи: онлайн-читачами MMR та експертним журі.

Вартість участі:

  • 1 номінація — 8 000 грн (без ПДВ)
  • 2 номінації — 14 000 грн (без ПДВ)
  • 3 номінації — 20 000 грн (без ПДВ)

Участь у конкурсі більшої кількості кейсів прораховується індивідуально. Після заповнення анкети з номінантом сконтактує менеджер проєкту.

Хто став найкращим у кожній з десяти номінацій, дізнаємося 8 листопада під час PR марафону. Долучайтеся до Конкурсу PR-кейсів, аби поділитися результатами дієвої PR-активності з ринком!

Розкажіть друзям про новину