Оргкомітет Конкурсу PR-кейсів подовжив терміни прийому анкет до 19 жовтня 23:59. Для участі в конкурсі необхідно заповнити анкету.
Українці давно адаптувалися під наявні обставини, і базових комунікацій для підтримки нашого бойового духу після чергової безсонної ночі через ракетну атаку — недостатньо. Цьогорічний Конкурс PR-кейсів покаже, як компанії, не нехтуючи контекстом, виходять на новий рівень спілкування зі споживачем.
Номінації Конкурсу PR-кейсів:
- PR-кампанія задля перемоги. Найкращі комунікаційні кейси, що наближають нашу перемогу, реалізовані в офлайні та / або діджиталі
- Комунікація в соцмережах. Бренди, що створили навколо себе потужне ком‘юніті в діджиталі та своєю комунікацією заряджають українців у складні часи
- PR-команда. Топові команди, що спільними зусиллями реалізовують складні проєкти
- Відкритість топменеджера. Перші особи з сильним особистим брендом, що підсилюють репутацію компанії
- Бренд роботодавця. Компанії з сильним брендом роботодавця
- Проєкт B2G. Найкращі практики взаємодії бізнесу з державою
- Спонсорський проєкт. Вдала інтеграція бренду у масштабний проєкт
- Корпоративний благодійний фонд. Бізнеси, що власними зусиллями створили інструмент для збору коштів на реалізацію благодійних проєктів
- Антикризові комунікації. Оперативне та результативне реагування на кризові ситуації з метою збереження репутації компанії
- Амбасадор бренду. Ефективне залучення інфлюенсерів та блогерів у PR- кампанію бренду
Заповнити анкету для участі в Конкурсі PR-кейсів можна за посиланням. Кінцевий термін подачі анкети — 19 жовтня 23:59.
Участь у конкурсі платна. Один кейс може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість кейсів для участі в конкурсі. Один кейс НЕ може бути поданий у декілька номінацій.
Кейси, що подаються в рамках номінацій, мають бути актуальними станом на 2023 рік. На момент подачі анкети кейси мають бути завершені або мати проміжний результат.
Оцінюватися номінанти будуть у два етапи: онлайн-читачами MMR та експертним журі.
Вартість участі:
- 1 номінація — 8 000 грн (без ПДВ)
- 2 номінації — 14 000 грн (без ПДВ)
- 3 номінації — 20 000 грн (без ПДВ)
Участь у конкурсі більшої кількості кейсів прораховується індивідуально. Після заповнення анкети з номінантом сконтактує менеджер проєкту.
Хто став найкращим у кожній з десяти номінацій, дізнаємося 8 листопада під час PR марафону. Долучайтеся до Конкурсу PR-кейсів, аби поділитися результатами дієвої PR-активності з ринком!