17 Жов 2023, 14:21
PR

Відеомаркетинг, тренд на Facebook та беззаперечна підтримка України. PR глобус: Данія

Кожен регіон світу та кожна країна має свою специфіку, коли справа доходить до каналів комунікації та найбільш ефективних інструментів. 

Агенція комунікацій «ВАРТО» разом із MMR продовжують ділитися інсайтами зі світового ринку маркетингу та комунікацій у спецпроєкті PR глобус. У межах міжнародного партнерського напрямку, який активно розвиває агенція, команда розпитала партнерів з 12 країн Європи про особливості маркетингу та піару в їхніх країнах. 

У попередніх матеріалах говорили про особливості просування в Бельгії та Іспанії, а сьогодні вирушаємо у країну, яка стала батьківщиною брендів LEGO, ECCO та Tuborg — Данію. Про особливості комунікацій та піару в Данії розпитували Сорена Грінстеда, співвласника Public Agency. 

Трендові галузі бізнесу у Данії сьогодні

  • Lifescience, медицина та охорона здоров’я

Данія є лідером у галузі lifescience в Європі завдяки розвиненій екосистемі клінічних випробувань, яка дозволяє швидко та легко проводити клінічні випробування за участю людей. За словами Сорена, це можливо завдяки налагодженій державно-приватній співпраці між місцевою владою, лікарнями та компаніями. Розвиток цього напрямку навіть став частиною стратегії уряду Данії. У фокусі — напрямки роботи з даними у галузі health care, розвиток навчальних навичок, зміцнення обміну знаннями та партнерства як у межах країни, так і на інтернаціональному ринку. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
  • Фінанси, FinTech

Цей сектор включає банківську справу, інвестиції, страхування, пенсійне забезпечення та фінансові технології (представляє кластер Copenhagen FinTech). Враховуючи загальний тренд на диджиталізацію процесу документообігу та банкінгу, можливості для інновацій, розвитку та зростання у цьому секторі дійсно цікаві. 

  • Green Energy та інженерія

Сорен розповів: Данія прагне до 2050 року на 100% використовувати зелену енергію і вже отримує понад 30% усієї споживаної енергії з відновлюваних джерел. Щоб досягти успіху, данські компанії в цьому секторі завжди шукають висококваліфікованих експертів та партнерів. Не менш популярним є напрямок інженерії для будівництва: оскільки Данія є країною островів, розділених морями, то попит на експертів в складному, масштабному будівництві є завжди — згадайте хоча б Ересуннський міст, який з’єднує Данію та Швецію!

Споживчі звички у данців можна визначити якщо не як «консервативні», то точно як «стабільні».

Загалом приватний сектор бізнесу в Данії залучає найбільшу кількість працюючих спеціалістів. У країні активно розвиваються напрямки бізнесу, пов’язані з технологіями. Водночас споживчі звички у данців можна визначити якщо не як «консервативні», то точно як «стабільні» — про це згадують дослідження та наголошує сам Сорен. Зміни та інновації сприймаються, але досить повільно, особливо якщо це стосується побутових аспектів. А це, погодьтеся, звучить як виклик для маркетологів та піарників.

Тренди маркетингу та PR у Данії у 2023 році

  • Інтерактивний контент

Інтерактивний контент створюють та реалізують через такі елементи, як опитування, тести, графіки, відео тощо. Як правило, цей інструмент залучають для активної взаємодії з аудиторією та збільшення залучення її уваги, зацікавленості у продуктах та послугах. Сорен пригадав і кейси, коли інтерактив допомагав у сторітелінгу брендів та додатковому аналізу поведінки споживачів. 

  • Відеомаркетинг

Здається, про трендовість відео ми будемо говорити в кожному матеріалі — адже навіть Forbes визначає відео як головний тренд для створення контенту за останні декілька років. А оскільки відео є одним із найбільш ефективних способів привернення уваги аудиторії, то й відеомаркетинг продовжує лишатися популярним.

  • Маркетинг у соціальних мережах

Данія може похвалитися широким використанням інтернету та смартфонів. Facebook є найбільш популярною соціальною мережею — ним користуються 86% користувачів соціальних мереж з Данії. Наступні за популярністю — Instagram та YouTube.

Facebook є найбільш популярною соціальною мережею — ним користуються 86% користувачів соціальних мереж з Данії.

Із цікавого: рівень проникнення соціальних медіа серед осіб віком 65+ становить близько 60%, що суттєво більше, ніж в Україні та більшості інших країн Європи. У топі основних мотивів користування соцмережами: бути на зв’язку з іншими людьми, зайняти вільний час, прочитати нові історії, пошуки «що робити» та «що купити», пошуки однодумців. 

PR-інструмент для просування в Данії

Дивимося на тренди — і отримуємо SMM як ключовий PR-інструмент. Але почати радимо все ж таки з SMM-стратегії. 

Попри те, що за популярністю соцмережі в Данії та Україні у принципі схожі, як й форми і типи контенту, але населення кожної країни має свою специфіку сприйняття текстів та візуального контенту, свої характерні культурні особливості. Тож якщо ви плануєте розвиток вашого бренду на ринку Данії, команда «ВАРТО» рекомендує не просто адаптувати вже наявні інструменти роботи з соціальними мережами, а і провести додаткові дослідження, соціологічні опитування, аналіз компаній-конкурентів із вашого сегмента — скласти повну картинку для розуміння найбільш виграшних рішень у комунікаціях для вашої компанії. 

Ставлення данців до України

Від початку війни підтримка від Данії Україні сягнула приблизно 565 млн євро військової допомоги та 192 млн євро цивільної, у тому числі гуманітарних внесків — ці цифри надає Міністерство закордонних справ Данії у своєму звіті за грудень 2022 року. Сорен у нашій розмові навіть жартує: Данія передала Україні всю свою зброю, тому якщо щось трапиться у данців — будуть розраховувати на допомогу українців.

Данія активно комунікує про участь у відбудові України.

Про впевненість у нашій перемозі говорить і те, що Данія активно комунікує про участь у відбудові України. Зокрема, у вересні сталася історична подія: перша данська компанія, Bright Bird A/S, офіційно відкрила офіс у Миколаєві — оскільки саме Миколаїв є містом-партнером Данії. Як наголошує Сорен, ніхто не сумнівається, що Україна переможе — усі тільки чекають на цю новину. 

На думку команди агенції, саме ця віра в перемогу є тією найбільш потужною мотивацією, яка сьогодні надихає український бізнес продовжувати активно зростати та шукати нові шляхи розвитку. Рекомендаціями щодо того, як це робити в напрямках різних країн світу, продовжимо ділитися в наступних матеріалах спецпроєкту на MMR.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео