29 Гру 2022, 14:05

Підтримка ЛГБТК, актори на матчі з баскетболу та інше: кращі реклами за версією Adweek

Якщо цьогорічний урожай улюблених рекламних оголошень відображає якусь особливу тему серед сьогоднішніх брендів і креативників, то це готовність піти на ризик. Чи грали вони з тоном, вперше впроваджували сучасні технології, намагалися встановити зв’язок із поколінням Z чи переконували групу акторів поводитися як повні дурні на бейсбольному матчі, що транслюється на національному телебаченні, рекламодавці не ухилялися від експериментів з новими речами.

Adweek запропонував топ-30 найкращих рекламних оголошень 2022 року. Ось найкращі 10 з них:

10. Corona | ‘Native Sportscasters’

Любов Мексики до футболу є загальновизнаною, але культурні нюанси підтримки гри там не так добре задокументовані. Спонсор національної збірної Corona та агентство We Believers копнули глибше, щоб створити кампанію, що охоплює 866 000 корінних жителів Мексики, які не говорять іспанською. Оскільки багато хто з цих фанатів живе у віддалених регіонах, радіо — це те, як вони можуть не відставати від своєї команди, але більшість передач ведеться іспанською мовою і не включає тих, хто розмовляє однією з інших 68 визнаних мов Мексики. Corona розіслала дзвінки місцевим радіостанціям, запрошуючи звичайних слухачів коментувати відбіркові матчі чемпіонату світу в Мексиці своєю рідною мовою. Близько 850 людей прийшли на «проби» на одну із 68 ролей спортивного коментатора, а 15 мільйонів слухачів дивилися матчі у захваті. Продаж Corona також зріс на 21% під час кампанії.

9. Oreo | ‘The Note’

Режисер Еліс Ву працювала з давнім захисником ЛГБТК+ Oreo, щоб розповісти зворушливу історію про підтримку спільнот. «Багато брендів заявляють, що є союзниками, але небагатьом вдалося відобразити це у дії так, як це вдалося зробити цьому ролику». – сказала Ребекка Стюарт

8. Budweiser | ‘Tomorrow is Yours to Take’

У міру того, як маркетологи починають розуміти складнощі економіки креаторів, бренди, які вже надають підтримку спільноті креаторів, можуть виявитися попереду всіх. Budweiser висловив свою вдячність креаторам на глобальній платформі на чолі з музичним відео на Yours to Take, оригінальний трек, створений і виконаний володарем Греммі артистом Андерсоном Паком. З метою заохочення та наснаги майбутніх новаторів, робота-гімн від агентства Wieden+Kennedy привернула увагу низки зростаючих громадських діячів у різних галузях, таких як мода та спорт. Моменти блискучої анімації, барвиста кінематографія та вибух енергії, який може повторити тільки Паак, відео б’є по всіх потрібних нотах.

7. Five Star | ‘The Movies That Made (From) Us’

Тайська Five Star Chicken об’єдналася з агенцією BBDO Bangkok. Ролик із актором та співаком Вейром у головній ролі просить споживачів усіх поколінь висловити свою думку про те, про що має бути фільм. Five Star зібрала ідеї із соціальних мереж та на вулиці у прихильників мережі. Зрештою, хоча покоління не можуть домовитися про дію, вони згодні з тим, що Five Star Chicken чудова.

6. Paramount | Smile guerrilla campaign

Paramount Pictures викликав велику цікавість до психологічного трилера студії «Усміхайся». Створений зі скромним бюджетом у 17 мільйонів доларів, фільм, можливо, не мав гламурної кампанії, щоб допомогти розповсюдити інформацію, але мав концепцію із вбудованою, легко відтворюваною візуальною ідентичністю та блискучою стратегією. Просто помістивши кілька усміхнених акторів за пагорби пітчерів на матчах Вищої бейсбольної ліги, що транслюються по національному телебаченню, команда створила вірусний трюк, який серйозно підвищив поінформованість про трилер.

5. Uber Eats | ‘Don’t Run Out’

Новий короткометражний фільм жахів від Uber Eats розповів про моторошні традиції Хелловіну.

4. ‘Backup Ukraine’

Коли росія вторглася в Україну, багато хто з жахом спостерігав за тим, що відбувається, відчуваючи себе безсилими допомогти. ЮНЕСКО та Blue Shield Danmark запустили проєкт Backup Ukraine для захисту культурної спадщини України на тлі військових дій. Завдяки такому проєкту всі охочі зможуть відсканувати будівлі та пам’ятники смартфоном чи планшетом, щоб зробити їх 3D-моделі. Ці цифрові копії зберігатимуть у відкритому онлайн-архіві, «де їх не зможуть дістати жодні бомби».

3. Apple | ‘The Greatest’

Apple показав, як технології допомагають людям з інвалідністю. Відео було зняте людьми з інвалідністю, людьми, які щодня використовують такі технології, як смартфони, годинники та планшети, щоб робити набагато більше, ніж просто дзвонити та сидіти в інтернеті.

2. Jeep | ‘2022: Earth Odyssey’

На перший погляд робота для Jeep виглядає як черговий ролик з тваринами, що співають, поки не включити субтитри. Справжньою зіркою тут є копірайтинг, який можна знайти в підписах, які обирають кумедні, ефективні описи для озвучених тварин. Оскільки галузь продовжує дізнаватися більше про доступність, «2022: Earth Odyssey» пропонує майстер-клас про важливість ретельно відмальованих субтитрів та про те, як доступність є одночасно необхідною практикою та творчою можливістю, а не перешкодою.

1. Gatorade | ‘Love Means Everything’

Бренд спортивних напоїв Gatorade, що належить PepsiCo, вирішив відзначити Серену Вільямс, яка за майже три десятиліття настільки сильно змінила гру в теніс, що її вважають однією з найвидатніших спортсменок усіх часів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео