Новий короткометражний фільм жахів від Uber Eats розповів про моторошні традиції Хелловіну.
Цей фільм звертає увагу глядача двома способами: акторка та співачка Кеке Палмер і безліч прихованих промокодів зі знижкою, люб’язно наданих Uber Eats.
Фільм, створений спільно з агентством Kamp Grizzly, розповів повчальну історію про ціну непідготовленості в одне з найбільших свят року.
Uber Eats включив приховані промокоди на цукерки та інші предмети першої необхідності вартістю до 500 доларів. Загалом у майже чотирьохвилинному фільмі зібрано знижок на 1 мільйон доларів. Бренд попередив, що деякі коди — лише приманка.
Користувачі повинні перейти на вкладки “Рекламні акції” в меню “Облікові записи”. Там вони можуть додати кожен код, щоб побачити його значення. Код, який забезпечує найбільшу економію, автоматично застосовуватиметься до всіх замовлень при оформленні замовлення. Кожна людина, яка має право на участь у програмі, може заощадити до 830 доларів.
«Don’t Run Out» продовжує місію Uber із привернення більшої уваги споживачів до своїх пропозицій, крім доставки з ресторанів.