Netflix об’єднає гонщиків Формули-1 та гольфістів на стримінговій спортивній події
19 Жов 2023, 12:25

Netflix об’єднає гонщиків Формули-1 та гольфістів на стримінговій спортивній події

Netflix розпочинає спортивні трансляції з першим івентом, Кубком Netflix, де спортсмени з двох різних видів спорту зійдуться у дружньому змаганні.

Кубок Netflix — це унікальний турнір з гольфу серед професіоналів, який відбудеться у лас-вегаському гольф-клубі Wynn Golf Club. І це не просто звичайний турнір. Netflix запрошує найкращих гонщиків Формули-1 та гольфістів PGA Tour на батл 14 листопада.

Після успіху серіалу Формули-1 «Жени, щоб вижити», який різко підвищив популярність цього виду спорту в США і в усьому світі, та нового шоу 2023 року про гольф «Повний розмах», Netflix використовує цю можливість, щоб поєднати швидкий і несамовитий світ одного з найекстремальніших видів спорту в світі зі схильними до точностей полями для гольфу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Матч збігається з першим в історії Гран-прі Лас-Вегасу, що стане частиною Чемпіонату світу Формули-1 у 2023 році. Емілі Празер, комерційний директор Гран-прі Лас-Вегасу, пояснила це доповнення шаленим успіхом, який зараз переживає цей вид спорту в Сполучених Штатах.

Цей інноваційний формат турніру передбачає змагання чотирьох пар, кожна з яких складається з одного гонщика Формули-1 та одного гольфіста PGA Tour. Дві найкращі команди пройдуть до фінального поєдинку за заповітний Кубок Netflix.

Норб Гамбуцца, старший віце-президент PGA Tour з питань медіа та ігор, сказав: «Повний розмах» та «Жени, щоб вижити» допомогли представити наш спорт та спортсменів новій та різноманітній аудиторії. Ми раді співпрацювати з Netflix, Формулою 1 та Гран-прі Лас-Вегаса над цією захоплюючою концепцією».

Для Netflix ця подія відкриває нові можливості для спортивних трансляцій без необхідності купувати дорогі права на вищі ліги або зосереджуватися на менш відомих видах спорту.

У більш широкому контексті, Кубок Netflix відповідає стратегії перехресного просування та використання інтелектуальної власності Netflix. Оскільки платформа продовжує розширюватися в таких сферах, як адаптація контенту для відеоігор, турнір представляє ще один аспект її рекламних зусиль. Крім того, стрімінгова платформа також розгалужується на ритейл завдяки новому «Netflix House», що має на меті запропонувати споживачам унікальний досвід шопінгу в стилі Netflix.

Розкажіть друзям про новину