Netflix планує вийти на ринок фізичного ритейлу, представивши «Netflix House». Концепція має на меті запропонувати споживачам унікальний досвід шопінгу в стилі Netflix.
У першу чергу, ці магазини будуть орієнтовані на фанатів, які бажають придбати мерч.
Але «Netflix House» — це не лише шопінг. Тут також відбуватимуться авторські живі події та вечері, покликані занурити відвідувачів у світ їхніх улюблених шоу Netflix.
Наразі відомо, що початкові локації включатимуть смугу перешкод, натхненні популярним серіалом «Гра в кальмара».
Згідно з повідомленням Bloomberg, схоже, що там будуть мистецькі інсталяції та живі виступи, які віддаватимуть шану знаковим моментам з шоу Netflix. «Netflix House» також матиме ресторан, де подаватимуть страви та напої з популярних реаліті-шоу стримінгового сервісу.
Перші дві локації Netflix House відкриються у США у 2025 році, а в майбутньому планується глобальна експансія.