monobank та Живчик випустили напій зі смаком лаванди
21 Кві 2025, 11:20

monobank та Живчик випустили напій зі смаком лаванди

Минулого року monobank уже трохи побешкетував із брендом «Оболонь», створивши «Живчик» з валеріаною. План був простий: випустити лімітку, продати 280 000 банок і спокійно розійтись. Але щось пішло не так, точніше — все пішло ще краще. За рік розлетілося понад 5 500 000 напоїв.

І коли лавина попиту накриває — зупинятись точно не варто, тож компанії презентували «Живчик» зі смаком лаванди. Тепер він не тільки заспокоює, а ще й має стильний запах.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений monobank | universal bank (@monobank.ua)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Новинку можна придбати на маркетплейсі mono та у мережах АТБ.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео