Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
19 Кві 2025, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

В Україні запустили AI-бота з характером дніпровських бізнесменів

AI-агент, створений на основі збірного образу дніпровських бізнесменів, щодня публікує практичні поради з управління бізнесом у прямолінійному, жорсткому стилі.

Netflix тестує пошук фільмів та серіалів за настроєм користувача

Netflix тестує нову пошукову технологію на основі OpenAI, яка дозволить шукати фільми та серіали не тільки за жанром, а також за настроєм користувача.

Віктор Зінченко став новим керівником з комунікацій Ajax Systems

Українська технологічна компанія Ajax Systems оголосила про призначення Віктора Зінченка на посаду Head of Communications.

Епіцентр запустив сервіс «пухнастих» консультантів

Мережа торгових центрів «Епіцентр» реалізувала нове сервісне рішення для торгових центрів — систему віртуального консультування на базі QR-кодів, Telegram-бота та автоматизованого бекенду. 

Креативи тижня:

У «Сільпо» знайшли найрадіснішу частину Великодня

До Великодня «Сільпо» запустила у продаж верхівки паски, яка є найрадіснішою частиною свята.

IKEA довела, що її меблі більш вічні, ніж деякі романтичні стосунки

IKEA представила ролик, для створення якого надихнулася фактом про те, що її меблі пережили кілька романтичних стосунків.

«Володаря перснів», «Матрицю» та інші фільми перейменували на честь KFC

KFC Україна вирішила переробити назви відомих кінострічок, якби у головних ролях були смажена курка та полковник Сандерс.

Новозеландський бренд створив модну колекцію для подорожей з хлібом

Щоб допомогти новозеландцям подорожувати з більшою кількістю їхнього улюбленого хліба, бренд Vogel’s і агентство DDB Aotearoa запустили колекцію туристичного одягу «BreadyWear».

Chevrolet перетворив денні білборди на нічні світлофори

Кампанія «Night Signals» перетворила традиційні рекламні білборди на світловідбиваючі дорожні знаки, які загоряються вночі при контакті зі світлом проїжджаючих транспортних засобів.

Heineken створив гострий соус із пива

Бренд представив перший у світі гострий соус, виготовлений з інгредієнтів свого пива у співпраці з еквадорською шеф-кухаркою Алехандро Еспінозою.

Україна представила магазин, у якому нічого не можна купити

Україна представила свій павільйон «Not For Sale» на EXPO 2025 в Осаці, який має форму магазину, в якому нічого не можна купити.

Добірка тижня:

Davos Communications Awards 2025: добірка переможців з України

Davos Communications Awards 2025 представила цьогорічних переможців премії, серед яких є і українські проєкти.

Дослідження тижня:

Web3-квести підвищують утримання користувачів на 43%: дослідження

claimr, інноваційна платформа, яка надає можливість проводити Web3-квести, спільно з Generis, маркетинговою агенцією у сфері блокчейну, представили аналітичний звіт про ефективність таких квестів для криптопроєктів.

Експертні матеріали тижня:

Gen Z і контент: як завоювати увагу найвибагливішої аудиторії

Gen Z — це люди, які виросли з інтернетом у руках. Вони не просто споживають контент, а формують його, створюючи нові тренди, які миттєво підхоплюють бренди. The One Agency поділилася, як зробити контент, який справді «зачепить».

Медична сфера: 5 порад, як уникнути блокування реклами у соцмережах

Денис Петренко, експерт із таргетингу Compions.Agency та ГО «Інтерньюз-Україна», розібрав найчастіші причини блокування та помилки під час запуску реклами медичних послуг.

Розкажіть друзям про новину