Верхівка паски та лого з писанками: добірка креативів брендів до Великодня
19 Кві 2025, 14:28

Верхівка паски та лого з писанками: добірка креативів брендів до Великодня

Завтра, 20 квітня, християни відзначають Великдень — а значить, нас чекає подвійна доза пасок, дзвонів і теплої весняної ностальгії.

І поки хтось пече паски, а хтось — святкові креативи, редакція MMR, як завжди, на варті креативу. Ми зібрали найяскравіші великодні привітання від українських брендів у добірку. Ось вони:

Вже традиційно деякі бренди оновили свої лого до свята, додавши до них писанки та паски.

Мережа ресторанів Milk Bar представила великодню інсталяцію з казковими квітами та зайцем-обійманцем.

Мережа зоомаркетів MasterZoo уявила, як би виглядала його паска: з м’яском, щоб і чотирилапі змогли поласувати.

Мережа супермаркетів «Сільпо» створила найпіцу — солодку великодню піцу — з легким тістом, сирною начинкою та вершковим соусом замість глазурі, а також запустила у продаж верхівки паски.

Окрім цього, мережа супермаркетів разом з Міністерством економіки України та ПРООН запустили проєкт Soul of Soil 2.0, у межах якого спекли паску з борошна з розмінованих полів Херсонщини та Миколаївщини.

Бренд виняткових речей Gunia та Milk Bar представили спільний великодній набір з паскою, збитим маслом з медом, паперовими серветками, свічками та підставкою для них і сірниками.

Мережа медичних центрів INTO-SANA показала, як робить операцію паскам, які залишилися без верхівок, повертаючи їм посипку та глазур.

Бренд одягу Rikky Hype до Великодня створили 2 лімітовані футболки зі Степановичем та паскою, які розіграли до святкового столу разом із кошиком.

Сервіс онлайн-страхування Hotline Finance зробив тред про паски як страховки. У добірці зібрані автоцивілка, туристична страховка, страховка житла, зелена картка та КАСКО.

Етнобренд Gaptuvalnya та ювелірна мережа «Камея» презентували чуттєвий ролик, присвячений передвеликоднім звичаям на Івано-Франківщині. В основі ролика — історія про те, як ці звичаї будують місток між поколіннями й допомагають відчути нитку, що єднає та тримає в непрості часи.

Milk Bar разом з Укрзалізницею заховали шоколадні яйця щастя у деяких плацкартних вагонах, що прямують до прифронтових міст.

Банк ПУМБ підготував до Великодня добірку традицій, щоб покликати добробут у дім.

Видання Forbes Ukraine уявило, як би виглядали святкові кошики від українських компаній.

Ритейлер електроніки Фокстрот створив власну писанку з етнічними патернами, у яких зашиті фоксенні символи.

Розкажіть друзям про новину